Kezdőoldal » Otthon » Rezsi » Applikáción keresztül diktálok...

Applikáción keresztül diktálok, és fizetek villanyt is, gázt is. Most, hogy egyesült az E.on és az MVM, az Eon-ba nem tudok belépni sem. Hogy lesz ezután a diktálás, fizetés?

Figyelt kérdés
júl. 7. 11:05
 1/9 anonim ***** válasza:

Most karbantartás van, küldtek is róla levelet, hogy pár napig nem működik az online ügyintézés. Nézd meg a számláid között neked is küldtek biztosan.

Utána majd újra be fogsz tudni lépni, most senki sem tud.

Azt írják, hogy július 1. 16:00-tól 2 héten keresztül leáll az áramszámlázási rendszerük.

Ez van benne még :

"Már csak ezért is érdemes mielőbb regisztrálni az új, áram-gáz közös online ügyfélszolgálatunkra és mobilapplikációnkba, mert az informatikai leállás alatt erre sem lesz lehetőség. "

"Ha Ön mérőállását diktálni szokta, ebben az időszakban nincs lehetőség diktálni mobilappon, online ügyfélszolgálaton és személyese, ugyanakkor telefonos diktálós automatánk a nap 24 órájában fogadja a mérőállást (06 20 888 1260, 03 30 818 1260, 06 70 801 1260, valamint a csak vezetékes számról hívható 06 80 424 526)."

Ha most kell diktálnod akkor használd ezt, ha most kell fizetned akkor fizess átutalással (ezt is a levélben írják), 1 hét múlva működni fog már a rendszer és akkor csinálhatod ahogy eddig.

júl. 7. 11:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 Koplárovics Béci ***** válasza:
100%
Neked nem írja ki az MVM alkalmazás indításkor, azt, hogy július 1-től előreláthatólag 2 hétig nem lesz elérhető az alkalmazás? Nekem kiírja, amint elindítom.
júl. 7. 11:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
Mert most em lehet.
júl. 7. 15:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim válasza:
Nekem sem írt sehol semmit sem levél sem email sem akarmi más. Várok ennyit tudok tenni mert még ma sem jó.
júl. 15. 16:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:

#4 A rendszer már üzemel 14. óta. Nálad más lehet a gond.

[link]

júl. 15. 16:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim válasza:
Nem enged sem az eon aplikáció belépni sem az mvm. Regisztráltam oda is de azt írja nem aktív a fiók írjak az adminnak....nagyszerűen sikerült minden. Jah és pároméknak sem működik.
júl. 15. 18:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 Koplárovics Béci ***** válasza:

#6: most próbáltam, az MVM (Next EnergiApp) engedett belépni, az E.On Hálózat pedig ki sem dobott (tehát az is belépett).

(Mindkettő naprakészen tartva, minden más applikációval)

júl. 15. 18:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim válasza:
100%

Nekem az MVM már működik, viszont az összes villanyszámlámat úgy tünteti fel mintha nem fizettem volna be. Az eon fiókom meg megszünt, belépéskor "nincs ilyen email címmel regisztrált felhasználó" üzenet jön.

Remekül sikerült az átállás... :'D

júl. 15. 22:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 Benyovszky Oszkár válasza:
Én eddig diktálással rögzítettem telefon segítségével. Legutóbb 15-én diktáltam volna, vissza se kérdezett hogy egyezik-e a diktált azonosító csak elfogadta és kész. Meg mondott még két új mérőóra azonosítót, gondolom a régi helyett.
júl. 19. 15:53
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!