Applikáción keresztül diktálok, és fizetek villanyt is, gázt is. Most, hogy egyesült az E.on és az MVM, az Eon-ba nem tudok belépni sem. Hogy lesz ezután a diktálás, fizetés?
Most karbantartás van, küldtek is róla levelet, hogy pár napig nem működik az online ügyintézés. Nézd meg a számláid között neked is küldtek biztosan.
Utána majd újra be fogsz tudni lépni, most senki sem tud.
Azt írják, hogy július 1. 16:00-tól 2 héten keresztül leáll az áramszámlázási rendszerük.
Ez van benne még :
"Már csak ezért is érdemes mielőbb regisztrálni az új, áram-gáz közös online ügyfélszolgálatunkra és mobilapplikációnkba, mert az informatikai leállás alatt erre sem lesz lehetőség. "
"Ha Ön mérőállását diktálni szokta, ebben az időszakban nincs lehetőség diktálni mobilappon, online ügyfélszolgálaton és személyese, ugyanakkor telefonos diktálós automatánk a nap 24 órájában fogadja a mérőállást (06 20 888 1260, 03 30 818 1260, 06 70 801 1260, valamint a csak vezetékes számról hívható 06 80 424 526)."
Ha most kell diktálnod akkor használd ezt, ha most kell fizetned akkor fizess átutalással (ezt is a levélben írják), 1 hét múlva működni fog már a rendszer és akkor csinálhatod ahogy eddig.
#4 A rendszer már üzemel 14. óta. Nálad más lehet a gond.
#6: most próbáltam, az MVM (Next EnergiApp) engedett belépni, az E.On Hálózat pedig ki sem dobott (tehát az is belépett).
(Mindkettő naprakészen tartva, minden más applikációval)
Nekem az MVM már működik, viszont az összes villanyszámlámat úgy tünteti fel mintha nem fizettem volna be. Az eon fiókom meg megszünt, belépéskor "nincs ilyen email címmel regisztrált felhasználó" üzenet jön.
Remekül sikerült az átállás... :'D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!