7 hónapja nem kaptam villanyszámlát az MVM Nextől, de az elmúlt 13 hónapban is csak 1x. Mennyire "normális" ez?
Természetesen a kézenfekvő dolog az lenne, hogy felhívom a szolgáltatót és megkérdezem tőle, hogy mi a helyzet, de ez 2 okból sem lehetséges:
1.) Én csak bérlem a lakást, bérlőként nem is tudom, hogy egyáltalán ügyintézésben eljárhatok-e és adnak-e tájékoztatást telefonon, de a nagyobbik gond, hogy a fogy.hely beazonosításhoz kellene a fogyasztási és ügyfélazonosító is, viszont a számla részletezője (amin rajta vannak ezek az adatok) már nincs meg, a tulaj meg nem tudja ezeket az infókat.
2.) Tulajnak állítólag nincs ideje ezzel foglalkozni, ezért személyesen nem megy be az ügyfélszolgálatra.
Szóval az lenne a kérdésem, hogy más is járt így, hogy sokáig nem kapott számlát az MVM-től? Legutóbb (2023.szeptember) is csak 5 ezer ft volt a számla összege, így nem hiszem hogy évi elszámolás lenne, mert akkor nagyobb lenne az összeg.
Nincs napelem a lakáshoz?
Akkor nincs havi számla. Én is megijedtem hogy gond van mert nem kaptunk rég számlát, aztán a párom mondta, hogy a napelem miatt nincs havi elszámolás.
A bérleti díjon felül kellene fizetned vagy benne van a díjban a rezsit?
áh nincs napelem, semmi ilyesmi.
a bérleti díjban nincs benne a rezsi, se a közös költség, azokat külön fizetem.
Ez nem jellemző. A tulajdonos hozzáállása viszont nem jó, hogy nem tud semmit a szerződésről és ügyintézésre sincs ideje. Ha beleegyezik, átírathatjátok rád az áramot, és akkor utána tudsz nézni és intézkedni tudsz. Nézz utána, hogy mi kell átíratáshoz és beszéld meg a tulajjal.
Ha valami geba miatt kikapcsolják végül az áramot, akkor a bérbeadó követett el szerződésszegést, mivel alapesetben neki kell biztosítania a közművek meglétét és működését.
5ezer alatt nem küldenek számlát, csak ha eléri.
Van aki csak évente egyszer fizet az évesleolvasás után.
#5: igen ez tudom, de az éves leolvasás is meg volt októberben vagy novemberben. Na mindegy, azért a tulajt még "csesztetem", hogy legalább az aonosítószámokat keresse elő és akkor már online is tudnék intézkedni.
#4: gondolom ha kikapcsolnák az áramot, előtte küldenének felszólítókat vagy hivatalos levelet, nem?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!