Emagról rendeltem bútort, de mondta a futár, hogy visszaküldte, mert sérült volt. Már ki van fizetve, mi fog most történni?
Figyelt kérdés
Szeretném átvenni a rendelést mindenképpen. Ilyenkor mi történik? Tapasztaltatok már hasonlót?
Újraindul a szállítás, és megkapom a bútort csak mondjuk január elején? Vagy törlik a szállítást és vissza kapom a pénzt? Nagyon nem szeretném az utóbbit, szükségem van a bútorra.
tegnap 13:25
1/7 anonim válasza:
Ilyet még nem hallottam,hogy a futár visszakűld bár mit is.
2/7 anonim válasza:
Ja és hívd fel az ügyfélszolgálatot mindenesetre.
4/7 anonim válasza:
A futár csak kiszállít! Ha az adott csomag, bútor sérült, NEKED kell cselekedned. A futárszolgálatnak ebbe semmilyen értelemben nincs ebbe belavatkozása. Átvágott a futár! Hívd fel az ügyfélszolgálatot, hátha tudnak valamit tenni.
5/7 anonim válasza:
A futárszolgálatnál utána tudsz érdeklődni, van csomagszám
6/7 A kérdező kommentje:
Elvileg kiszállítás alatt van, ezt jelzi a rendszer
tegnap 21:01
7/7 anonim válasza:
“ezt jelzi a rendszer” - ne a rendszerre hagyatkozz, ha a futár mondott valamit, amíg nem kapod meg, addig fogja is jelezni! Aztán ki tudja, valójában hol tart az ügy, lehet hogy utána meg is feledkeztek róla, hívd fel a futárszolgálatot, beszélj telefonon egy valós személlyel, és érdeklődd meg!
De amúgy a futárnak csak a kiszállítás (lenne) a kötelessége, elbírálni a kézbesítést nincs joga!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!