Rendeltem egy csomagot emagról, De rossz címet adtam meg,... Telefonos rendelés volt. Most hogy tudnám visszaküldni a feladónak, mivel a kiszallítás megtörtént, de nem tudom átvenni a csomagot. Mi a tehendő?
Én ezt nem értem.
Kiszállítás megtörtént - Hova? A rossz címre? ott hogyan tudták átvenni? Ennyire laza volt a futárcég, hogy odaadja bárkinek? És akihez vitték, miért vette át, ha ő nem is rendelt? Ha átvette, nem gondolt arra, hogy jogot sért?
Nem tudod átvenni a csomagot? Kitől? A futár felveszi a rossz címről, átvinné a helyesre, és akkor nem tudod átvenni? Ha így van, akkor miért nem olyant adsz meg, ahol te vagy megbízottad megteheti?
Miért akarod visszaküldeni, főleg olyan dolgot, ami nincs is nálad?
Elmagyaráznád a dolgot mégegyszer, mert szerintem nem értjük...
hogyan tudtál rossz címet megadni? Nem tudod a saját címedet?
Ott ki vette át? Honnan tudod, hogy átvették?
Előre kifizetted? Ha igen, akkor kapott valaki azon a címen ingyen egy csomagot....
#2 Ebben hol van elrejtve a fájdalmas szóvicc? Már nézem egy ideje, de nem esik le. Pedig elég nagy fogyasztója vagyok a "fájdalmas hülyeség" kategóriájú humornak.
Kérdező:
Egyrészt a rendelés leadásakor telefonszámot is meg kell adni. Ha a futár nem talál, keresni fog. Másrészt a neten minden le van írva. Ez itt nem az EMAG FAQ (GYIK), mert ha nem ide, hanem oda mentél volna, akkor ezt olvashattad volna:
Mi a teendő, ha a szállítási időben nem tartózkodom otthon?
(ezt rá lehet húzni a rossz címre, ha sikertelen a kézbesítés, mert tényleg nem voltál azon a címen - ez nem ott volt, ezt én írtam)
Emiatt ne aggódj, a futárok a kiszállítás előtt (nagytermékek esetében már előző napon) felkeresnek vagy értesítenek a várható szállítási időről, mikor is van lehetőség annak módosítását kérni. Ha mégis kiment a futár akkor, mikor nem voltál otthon, ne aggódj, másnap (a következő munkanap) újra meg fogja kísérelni a kiszállítást. Ha akkor sem voltál otthon, akkor ez esetben a csomag(ok)at a futárszolgálat visszaküldi hozzánk és amint visszaérkezett mi töröljük a rendelést. Online kártyás fizetés esetén ekkor az összeg automatikusan visszaindul.
Ha igényt tartasz a termék(ek)re, akkor új rendelést szükséges leadnod, sajnos ha már visszaindította a futárszolgálat felénk a csomagot, ugyanazon rendelés alatt visszafordítani nem tudjuk.
7. Lehet. Webáruházban dolgozom, és persze magam is rendelek. Eddig még rendben is lenne, de ezzel együtt sem értek semmit, még a piros nyomkodástól sem lettem okosabb.
Ha hozzám beállít egy futár, hogy csomagom jött, nem veszem át. Nem rendeltem, név sem stimmel. Jó, nagy a család, lehet, csak nem tudok róla. De azért néhány órán belül csak kiderül, hogy hohó, tévedés történt.
Lehet, csak én vagyok nagyon hülye, de többi is zavaros nekem.
A GLS még e-mailt is küld a kézbesítés napján a futár telefonszámával!
Lett volna lehetőséged közvetlen a futárral is közölni a rosst címet!
Egyáltalán, hogy lehet rossz címet megadni egy rendelésnél?
Te pedig vagy akkora .... hogy ahelyett, hogy a GLS-t hívnád inkább itz teszel fel kérdést, hogy mit csinálj
Nagyon egyszerű a válasz - HÍVD FEL A GLS-T
"Mi a tehendő?"
mi a teendő?
ha a tehén dől?
"mivel a kiszallítás megtörtént"
valaki át vette,
ő meg nem adja ide
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!