Ikea a reklamációkat nem olvassák?
Rendeltem egy konyhaszigetet. A szállító buta volt és nem értett a cikkszámokhoz, ezétt egy plussz terméket is rámhagyott. Egy cipőtárolót. Írtam sms-t a futárnak és az ikea reklamációnál is. A bútor pontos nevét, cikkszámát stb.
Nem jöttek érte még mindig.
Szerintetek???
Nekik ez nem különösebben nagy veszteség, szóval lehet nem érdekli őket.
Én kétszer panaszkodtam eddig az Ikeának, mindkétszer reagáltak 1 héten belül. Bár általában csak annyit, hogy kivizsgálják. Majd ültek rajta még 1-2 hetet. Az egyiknél az lett a döntés, hogy ingyen futárt küldtek a hibás termékekért és visszautalták a teljes vételárat 1,5 év használat után, a másikat elutasították, de elárulták, hogy apró alkatrészeket lehet tőlük ingyen rendelni. Azt is, amivel nekem bajom van. Szóval én elégedett vagyok a panaszkezelésükkel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!