Hibás fotelt, ha visszaküldöm az áruháznak, be kell csomagolnom, mielőtt átadom a futárnak?
Az ügyfélszolgálatos kolléga nem írta, hogy be kell csomagolnom, szóval nem tudom... Ha jön a futár, el tudja vinni csak így ahogy van?
Igazából nincs is semmilyen eszközöm vagy anyagom, amivel be tudnám csomagolni, eléggé nagy méretű.
" Az ügyfélszolgálatos kolléga nem írta hogy be kell csomagolnom,"
A vissza küldést is önként teszed.
Köszönöm a válaszokat!
#3 azért voltam bizonytalan, mert ehhez az áruházhoz már küldtem vissza egy kisebb terméket (szintén hibásat), és akkor írták nekem világosan, hogy legyek szíves csomagoljam be... Most ugyanez lejátszódott, de egy szó nem esett arról, hogy ezt is be kéne csomiznom, ráadásul ez egy sokkal nagyobb tárgy.
Ha tönkremegy a szállítás során, a futárcég - ha átveszik egyáltalán - mossa a kezeit, hogy hát nem volt rendesen becsomagolva, és a kereskedő nem fogja visszaadni az árát, rád verik a kárt.
Nekem már volt ügyem egy futárcéggel, amikor összetörtek egy terméket, és nekem kellett fotóval bizonygatni, hogy be volt csomagolva rendesen, ennek ellenére sérült a különösen felelőtlen kezelés miatt. (Felborulhatott a kocsiban.)
Köszönöm a válaszokat!
Hát akkor lehet én is le fogom fotózni :o
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!