Kezdőoldal » Otthon » Egyéb kérdések » Neten rendelt konvektort...

Neten rendelt konvektort hibásan hozták, én visszaküldtem még novemberben, átvették, de azóta semmi hír. Mit tehetek?

Figyelt kérdés
Még októberben rendeltem netes kereskedőtől egy gázkonvektort, ami sérülten érkezett, visszaküldtem postán (13 ezerért), a kereskedő visszajuttatta a gyártónak, nov. végén írta emailben, hogy amint lesz info., fog jelentkezni. Most 2019 febr. 12. van, és eddig nem jelentkezett.A netes kereskedő bújócskát játszik a gyártó és köztem. Mit tehetek?
2019. febr. 12. 13:23
 1/8 A kérdező kommentje:
Írtam még akkor azt is nekik, hogy adják vissza a pénzemet, mert nagyon szemét volt a hozzáállásuk (talán nem meglepő). Írta a kereskedő, hogy majd a gyártó eldönti mit tesz, és, ha lesz döntés, jelentkezik. Kifizettem több mint 100 ezer Ft -t, elmúlik a tél lassan, és ennyire gátlástalanok, hogy azóta sem jelentkezett vissza a kereskedő.
2019. febr. 12. 13:26
 2/8 anonim ***** válasza:

Fogyasztóvèdelem. Neten vásárolt termèknèl van elállási jog, bár ez már lejárt. Úgyhogy fogyasztóvèdelem sürgősen, hogy mik a jogaid lehetősègeid.

Mifèle konvektor?

2019. febr. 12. 23:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:

Lampart kéményes. Palackról szerettem volna használni.

Kazánpont nevű internetes kereskedőcég Kecskeméti címmel. Tőlük rendeltem, velük "vagyok" kapcsolatban.

Ha jól tudom, a gyártó cég romániai - legalább is románul volt írva a csomagon (amikor meghozták). A futár nem vitte vissza (Magyar postafutár szolgálat - Győr) - azt mondta, ő nem viszi vissza. Postán adtam fel, mert a futárcégnél "szélső" nap volt, és dél körül mátr nem vették fel, mert nem volt ott az "akárki", mondták, vigyem el a postára (Pl. Interspar, ott felveszik, kb 6 ezer Ft lesz.....13 ezer felett fizettem, mivel nagy csomag.

2019. febr. 13. 22:58
 4/8 A kérdező kommentje:
A fogyasztóvédelemmel már több köröm volt telefonon, még az összel - ők tudnak mondani bizonyos szabályokat, meg irányelveket, de amikor visszakérdezek, hogy akkor most ebben a konkrét helyzetben mit lehet tenni, a békéltető testületet ajánlották - vagy nem tudtak válaszolni. A békéltető testületet pedig nem kevésszer próbáltam hívni telefonon, de "nem jött össze" (a központjuk még fel szokta venni, és kapcsolni valakit....akivel aztán sosem sikerült "vonalba kerülnöm).
2019. febr. 13. 23:03
 5/8 anonim ***** válasza:

Ha szállítási sérülés volt, akkor a szállító cég felelőssége lett volna a teljes csere lebonyolítása, egyéb sérülés esetén meg - hibás teljesítés miatt - a webáruházé. Neked nem kellett volna fizetni semmit. Ha láttad, hogy sérült, akkor nagy hiba volt átvenni, te nem sérültet rendeltél.


A fogyasztóvédelem tényleg nem való semmire, most azt teheted, rendszeresen zaklatod a kereskedő céget telefonon, pár naponta, de nyugodtan fenyegetőzhetsz perrel meg rendőrséggel is. Nem a legjobb, de ennél jobb megoldás nemigen van.

Ha továbbra se lesz semmi fejlemény, nem ijednek meg, akkor tényleg meg kell keresni egy ügyvédet, és pereld be őket a konvektor árára, a szállítási költségre, plusz a perköltségre. (Egy ügyvédi felszólító levél 20 E körül van, és gyakran hatásos szokott lenni, ha ügyvéd fenyeget perrel.)

2019. febr. 14. 17:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 A kérdező kommentje:

Nagyon köszönöm!!! - Az csomag sértetlenül érkezett meg hozzám, csak - mivel a futárnak átadtam több, mint 100 ezret - egy dobozért, amiben ki tudja akármi is lehet, kértem, várjon egy percet, kibontom a csomagot - legyen ott. A várásával még nem volt gond (a szállítócég szabályzata szerint jegyzőkönyvet akkor kell felvenni, ha hibásan érkezik a csomag. De, a csomag -kívülről_ sértetlen volt). Tehát megdöbbenésemre a készülék sérült volt benne. A sérülések úgy néztek ki, ami alapján azt tudom elképzelni, hogy a készüléket leejtették az egyik sarkára, a lemezszegecs ki volt szakadva (ami a tetőlemezét az oldalhoz rögzítette, és horpadások, zománc lepattogzások több helyen). De, ahhoz, hogy kibonthassam, előbb ki kellett fizetnem. A futár pedig már a pénzt vissza nem adta, sőt, a készüléket sem vitte vissza - azt mondta, neki arra van megbízatása, hogy kézbesítse a küldeményt. Sőt, jegyzőkönyvet sem akart felvenni (a Magyar postafutár szolgálat győri embere) - mondván, hogy ő jegyzőkönyv felvételre nincs is berendezkedve, menjek el a legközelebbi postára, és vegyünk fel ott jegyzőkönyvet. Vagyis sétáljak be az utcáról egy postára, és "bemondásra" - vagyis, amit mondok az van...alapon készítsünk jegyzőkönyvet. Én ez nem fogadtam el, és hosszas unszolásomra (miközben még a főnökét is felhívta telefonon, akivel akkor én is beszéltem, és megegyeztünk, hogy írhatok én egy papírt, amit a futár alá fog írni...de legyen benne (benne is lett), hogy a csomag sérülésmentes volt, benne az áru sérült.

Egyébként számomra úgy logikus, hogy a készülék már sérült volt, amikor a gyártó cég becsomagolta - mert ha dobozostól/becsomagolva ejtik le, a kartondoboz is szanaszét szakadt volna.

2019. febr. 15. 12:49
 7/8 anonim ***** válasza:

Akkor a futár szerintem helyesen járt el.

A kereskedővel kellett volna megbeszélni, hogy szállíttassa el saját költségen, küldjön érte futárt. Esetleg, hogy feladod, és átutalják neked az árát. De ez mindenképpen az ő költsége.

Jobb módszer sajnos nincs, mint folyamatosan zaklatni őket, telefonon, e-mailben, és belengetni az ügyvéd meg a per lehetőségét.

Ennyi idő után nyugodtan kérheted azt is, hogy utalják vissza a konvektor árát, plusz a szállítási költséget, mert elállsz a vásárlástól.

Garanciánál is az van, hogy alapból, ha 3 napon belül jelentkezik a hiba, akkor cserélni kell, nem javítani. Mivel nem tudtak cserekészüléket adni, és már az 1 hónap is eltelt (bőven), kérheted, hogy fizessék vissza az árát.

2019. febr. 16. 07:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 A kérdező kommentje:
köszi!!!
2019. febr. 17. 01:56

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!