Futár.hu inkorrekt viselkedés?
Az aldabra.hu oldalról rendeltünk 30-án egy kanapét. Igazából baromi lassan történt minden folyamat, de ez annyira nem volt zavaró. Ma mondták, hogy már a kamionon van a kanapé.
Édesanyám felhívta a Futár.hu futárszolgálatot, ahol közölték, hogy nagy jóindulatúan TALÁN beviszik a kanapét a sofőrök. Érdekes módon, mi a drágább szállítást kértük, de a futár cég elkezdett ezen pattogni.
Ha így kértük a szállítást, miért nem akarják teljesíteni a szolgáltatást?
9.900 körül van a sima szállítás, ahol egy sofőr jön.
15.000 Ft-ért van 2 sofőr, akik beviszik a házba a kanapét. (Nem emeletre kell!)
Ilyen esetben mit tudunk tenni? Az online bútoros cég felhívja a szállítócéget, de azóta nem kaptunk visszahívást..
10.
A bútorcég kijelentette, hogy a futárcég szerződést szegett. Nem hinném, hogy bármit is szépítek.
Te vagy az a tipikus ember, aki még a földönfekvőbe is belerúg.. ha ettől boldogabb vagy, tedd azt. Csak sajnálni tudlak..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!