Futár.hu inkorrekt viselkedés?
Az aldabra.hu oldalról rendeltünk 30-án egy kanapét. Igazából baromi lassan történt minden folyamat, de ez annyira nem volt zavaró. Ma mondták, hogy már a kamionon van a kanapé.
Édesanyám felhívta a Futár.hu futárszolgálatot, ahol közölték, hogy nagy jóindulatúan TALÁN beviszik a kanapét a sofőrök. Érdekes módon, mi a drágább szállítást kértük, de a futár cég elkezdett ezen pattogni.
Ha így kértük a szállítást, miért nem akarják teljesíteni a szolgáltatást?
9.900 körül van a sima szállítás, ahol egy sofőr jön.
15.000 Ft-ért van 2 sofőr, akik beviszik a házba a kanapét. (Nem emeletre kell!)
Ilyen esetben mit tudunk tenni? Az online bútoros cég felhívja a szállítócéget, de azóta nem kaptunk visszahívást..
Ha a kérdés nincs jó helyen, kérem az egyik moderátora hogy helyezze át, köszönöm!
Nem találtam megfelelő topikot..
Ha tényleg nem viszik be, tegyél panaszt. Nálam a Media Markt futárai játszották el ezt, noha ki volt fizetve a beszállítás meg a beüzemelés és a régi elvitele. Már a kaputelefonba káromkodott nekem a futár, mert nincs lift (ettől függetlenül első emeleti lakás...). Mondtam neki, hogy hívom a felettesét, akkor már fel voltak hajlandók hozni, de ugyanúgy ment a magánakciózás, hogy márpedig a régit nem viszik el, márpedig nem üzemelik be az újat stb. Én kötöttem az ebet a karóhoz, hogy de, mert ki van fizetve. A nagy hisztizés után még úgy tett az egyik, hogy ilyenkor nekik zsebbe még szoktak adni, hát mondtam, hogy ezután ne várjon semmit. Panaszt is tettem, kezelte is a Media Markt, mert utána kaptam levelet is arról, hogy sajnálják, meg hogy problémás futárok voltak, fegyelmit kaptak stb. Meg fel is hívtak, hogy elnézést kérjenek a futárok nevében is.
Úgyhogy attól, hogy kifizetted, még bepróbálkozhat a futár, hátha nem vagy résen.
2. Csak tudomásom szerint nem a futár, hanem maga a futárszolgálat cég csinálja ezt.. ilyenkor?
Bár nyilván megfogjuk mondani hogy ha nem hozzák be, nem fizetjük ki a drágább szállítást vagy panwszt teszünk felsőbb szerveknêl is.
Elképesztő néhány ember hozzáállása, de komolyan..
Mi a Média szerelővel jártunk így, nem akarja megcsinálni a mosógépet.. vicc. :)
Nem értelek, nincs szád?
Megmondod a telefonban, hogy xyz helyen rendeltétek és az a verzió lett kifizetve, amiben van becipelés a lakásba. Megkérdezed, hogy úgy látják, hogy nem ez a szolgáltatás lett fizetve? Mert akkor felhívod a boltot. Ennyi, ha trükköznek, visszakozni fognak. Amúgy meg lehet, hogy a bolt zsebreteszi a pénzt, közben sima kiszállítást rendelt be neked.
Ráadásul 6000 Ft haszon nem tudom mire lenne jó.
Plusz ha ez kiderül, akkor mindkettővel szemben fogyasztóvédelem.
8# te fogyatékos vagy. Gondolom, ha elmész a pékhez, kérsz és kifizetsz egy buktát, majd nem adja oda, mert nincs kedve, akkor örömmel és mosolyogva távozol, mert juj a kis kétkezi munkáska hibázott és meg kell becsülni.
Köpj fel és állj alá.
#9
A kérdezőhöz hasonlók szeretik kiszépíteni/megváltoztatni a sztorit. Ha tudnád hányszor hazudtolnak meg és állítanak mást arról amit mondtam vagy ők mondtak, majd szembesülnek vele, hogy felvétel van a beszélgetésről és akkor hebegnek habgoknak..
Van ahol a másik fél hibázik, de legtöbb esetben az ilyen kérdezőhöz hasonlók akik lekezelik és sz*rba se nézik a másikat majd csodálkoznak ha nem nyalják fényesre a s*ggét cserébe..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!