Möbelixnél volt már valakinek garanciális ügyintézése hasonlóval kapcsolatban?
Vásároltunk egy bútort, amit láthatóan és bizonyíthatóan is gyártástechnológiai hiba miatt úgy illeszkedett össze, hogy egy rész kitört a látható részből (a csap kinyomta mivel túl mély lett a furat a másik darabon túl rövid)
Ilyenkor van lehetőség akár garancián belül akár pénzért alkatrészhez jutni?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Mindenképpen érdemes rákérdezni. Nekem a múltkor ágyrácshoz tudtak adni 1 db lécet, pedig nem is feladatuk, nem árulják lécenként és nem is garis.
Ha biztosan nem cseréltél össze elemeket és nem lehetett szakszerűtlen az összeszerelés, akkor egy kört mindenképpen fuss velük, hátha...
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Azt fogják mondani hogy te hibáztál, és nem nyomtad bele kellően a tiplit, ezért kinyomta a túloldalon a bútorlapot.
(Ami valószínűleg így is történt...)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Ha a csap furata nem volt elég mély akkor gyártáshiba. Ezt nem nehéz bizonyítani.
Ha elég mély, csak te nem jártál el szakszerűen akkor nem garis.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!