Möbelixnél volt már valakinek garanciális ügyintézése hasonlóval kapcsolatban?
Vásároltunk egy bútort, amit láthatóan és bizonyíthatóan is gyártástechnológiai hiba miatt úgy illeszkedett össze, hogy egy rész kitört a látható részből (a csap kinyomta mivel túl mély lett a furat a másik darabon túl rövid)
Ilyenkor van lehetőség akár garancián belül akár pénzért alkatrészhez jutni?
Mindenképpen érdemes rákérdezni. Nekem a múltkor ágyrácshoz tudtak adni 1 db lécet, pedig nem is feladatuk, nem árulják lécenként és nem is garis.
Ha biztosan nem cseréltél össze elemeket és nem lehetett szakszerűtlen az összeszerelés, akkor egy kört mindenképpen fuss velük, hátha...
Azt fogják mondani hogy te hibáztál, és nem nyomtad bele kellően a tiplit, ezért kinyomta a túloldalon a bútorlapot.
(Ami valószínűleg így is történt...)
Ha a csap furata nem volt elég mély akkor gyártáshiba. Ezt nem nehéz bizonyítani.
Ha elég mély, csak te nem jártál el szakszerűen akkor nem garis.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!