Kezdőoldal » Otthon » Lakberendezés » Möbelixnél volt már valakinek...

Möbelixnél volt már valakinek garanciális ügyintézése hasonlóval kapcsolatban?

Figyelt kérdés

Vásároltunk egy bútort, amit láthatóan és bizonyíthatóan is gyártástechnológiai hiba miatt úgy illeszkedett össze, hogy egy rész kitört a látható részből (a csap kinyomta mivel túl mély lett a furat a másik darabon túl rövid)


Ilyenkor van lehetőség akár garancián belül akár pénzért alkatrészhez jutni?



2019. okt. 11. 07:10
 1/4 anonim ***** válasza:
100%

Mindenképpen érdemes rákérdezni. Nekem a múltkor ágyrácshoz tudtak adni 1 db lécet, pedig nem is feladatuk, nem árulják lécenként és nem is garis.

Ha biztosan nem cseréltél össze elemeket és nem lehetett szakszerűtlen az összeszerelés, akkor egy kört mindenképpen fuss velük, hátha...

2019. okt. 11. 12:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
24%

Azt fogják mondani hogy te hibáztál, és nem nyomtad bele kellően a tiplit, ezért kinyomta a túloldalon a bútorlapot.

(Ami valószínűleg így is történt...)

2019. okt. 11. 14:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
100%

Ha a csap furata nem volt elég mély akkor gyártáshiba. Ezt nem nehéz bizonyítani.

Ha elég mély, csak te nem jártál el szakszerűen akkor nem garis.

2019. okt. 11. 15:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
~#2 Nem így történt... bizonyíthatóan gyártási hiba :)
2019. okt. 14. 12:34

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!