Miért fullad a fűkaszám?
Van egy fűkaszám amit nem lehet kipörgetni rendesen mert ahogy nyomom neki a gázt akkor fullad, de valamikor ez elmúlik és erőre kap, teljes lenyomott gázkarral tud olyankor menni, aztán megtorpan, és megint fullad.
1 percet hagyom melegedni, és utána ez jelentkezik, már a benzinszűrőt megnéztem, meg is takarítottam, de különösebb változást nem mutatott.
25:1 keveréket használok, ha esetleg befolyásolja.
A benzin csőn nem látok semmit, nem szivárog belőle sehol a benzin.
A légszűrőn se látni szennyeződést, már egyszer takarítottam a légszűrő szivacsot de nem lett jobb.
A karbiban lehet valami szennyeződés ami nem hagyná rendesen működni?
Ezeknek a kínai kaszáknak érzékeny pontja a kenés, és az üzemanyag. Nem sok olaj kell bele, hanem jó. Legalbb API TC minőségű.
Az üzemanyag többszáz összeteveje már néhány hét alatt olyan változásokon megy át, hogy egyes motorokban alig képez gyúlladásképes elegyet a levegővel.
A többletolajzásnak is égés lassító, teljesítmény csökkentő, hatása van.
Mindig használj friss, frissenkevert benzint. A maradék keveréket öntsd ki, a maradék benzint töltsd az autódba. Ne tárolj hetekig benzint. A keverék a gépkönyvnek megfelelő 1:40 vagy 1:50 arányú legyen.
Re-cord márkájú full szintetikus olajat használok, a gépkönyv 25:1-es keveréket ír, ez alapján szoktam keverni.
Az igaz, hogy nem olyan friss a benzin, mert mikor vettem a kaszát azóta megvan, de 5l, azért nem füstölök el.
A régi autókba mint pl: wartburg, trabant stb.. ha jól tudom ezek 2t motorosak + karbisak, és ezekben a kocsikban állhatott kitudja meddig a benzin ugyan úgy ment tőle a kocsi, mint a friss benzintől. Szóval szerintem valami más lehet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!