HECHT 152 BTS vélemények?
Elég jó cucc, nem ipari használatra. Jóféle Stihl/Oregon damilt vennék hozzá, vagy ami a megbízható szatócsboltban a közkedvelt. 2,7-es kockában vagy 3-as kerekben határoznám meg a maximumát, ott valószínűleg bejáratva is szenved már a teljes hosszal. Damilfejet vennék rá Stihl vagy Husqvarna legkisebbjét, ügyelve, hogy stimmeljen a menet. A Husqvarna szerintem jobb, egy kézzel szeded szét és rakod össze, ami jól jön, ha összesül a damil, vagy ha tőben törik olykor.
Fullszintetikus 2T olajjal használnám, ilyen TC/FC jelölésűek már jók, TD/FD nyilván még jobb. Kezdettől 1:40-be kevernék, az első tanknál nem kapna nyélgázt, de nem is óvatoskodnék vele, mert az még rosszabb neki (kisebb hűtés, több elégetlen olaj, tehát kokszosodik, karcosodik). A másodiknál már megnézegetném párszor, mit hasít úgy, hogy még nem is jött meg az ereje. A harmadik tanktól nyélgáz normálisan, csak az üresen kipörgést megakadályozandó engedném el, munka közben soha. 5-10 tank után magára talál, akkor érdemes meló közben, tökéletesen üzemmeleg motorral, beállítani a karburátort. Elég korrekt videók vannak róla, érdemes onnan megtanulni a hangot, amit keresel.
Ja, "nem ipari használat": tankonként jó ha hagyod visszahűlni annyira, hogy a berántó felső csavarjain rajta tudd hagyni a szétégetett kisujjadat... Tud olyat az összes ilyen kínai rohadvány, hogy szétmelegíti a berántó orsó lefogató csavarját. Eleinte fél tankokat elég dolgozgatni vele, mondjuk az első tankot legalább, első két tank után fölösleges szerintem. A kezed is szeret egy 10 percet pihenni egy-egy kör után, meg annyira nem hepi tűzforró henger mellett megtankolni, szóval megy ez szinte magától is.
Benzinből minél etanolszegényebbet, ez mindig a drágábbik lesz. A 95-ös megkezdi a benzincsövet és a karbi membránjait idővel. Van, aki szezonban 95-ös, utolsó pár tank 100-as megoldásban hisz, de ő messziről jött. Az alapjáraton bejáratást felejtsd el, nagy baromság. Egy percnél tovább ne nagyon hagyd alapjáraton, lerakódásokat csinálhat, ami ugye koksz, kopás, hengercsere. Viszont melegen mindenképp jó dolog alapjáraton hűlni hagyni egy percig. Nyilván nem tragédia ha néha csak leállsz, mert telefon, mert tank üres, de meghálálja ezt a kis figyelmességet hosszabb távon.
Mivel kínai, első pár használat előtt (hidegen) jó óvatosan ráhúzni a csavarokra, és első használat előtt az egész tengelyt végigkenni lítiumos zsírral. Szöghajtás zsírozása jó hőtűrő, nem grafitos zsírral 10 tankonként, légszűrő szivacs mosása szintén.
A Hecht oldalán 2,5-ös damilt írnak hozzá, és ilyen gyengébb géphez én se javasolnék vastagabbat. (Mondjuk, 2,4-esek szoktak lenni a damilok...) A négyzet keresztmetszetű a legjobb, mert a hegye, ami a munka nagyját végzi, ugyan mindegyiknek vékonyra kopik, de ha kicsit jobban belekap a fűbe, akkor már nem mindegy, hogy kerek, vagy éles damil találkozik a fűvel.
Én ilyet használok már vagy 3 éve:
Ennél legfeljebb a nagy márkák drága damiljai jobbak, amik sokkal többe kerülnek. Erős, nehezen szakad (legalábbis, a 2,7-es), nem olvad össze a fejben, mint az olcsó damilok általában. (A cégnél 3-as kerek Oleo-Mac damil van, hát senki nem lop belőle otthonra... Alig várjuk, hogy elfogyjon, 3 perc munka után leszakad a kilógó rész totálban. Előzőleg valami piros Stihl volt, hát az se ért fel azzal, mint amit linkeltem.)
Olajból legalább félszintetikus, de inkább szintetikus. Ez utóbbiból nem is nagyon létezik FD minősítésnél rosszabb, inkább ezen belül vannak jók meg még jobbak. Én ilyet használok, mert a legolcsóbb szintetikus, és magasabb minősítésű, mint a félszintetikus Stihl meg hasonlók:
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!