Egy HDPE csatos hordó mekkora nyomást bír ki?
Mekkora nyomást bír ki egy ilyen csatos gumigyűrűvel szigetelt fedelű hordó, mielőtt ledobná a fedelét?
Menetes jobb megoldás lehet ha nyomás alatt lenne a hordó?
Nekem is van hidrofor tartály, azért nem rozsdásodik az olyan könnyen. Műanyag hordóval nem fog működni, amit szeretnél.
Megjegyzem áramlás szabályzóval nem tudsz hidrofort tölteni, nyomaskapcsolót használ. Ne keverd össze a kettőt.
Hordót mindenképp szeretnék, de akkor manuálisan fogom tölteni levett fedővel, majd ha már elérné a tetejét a víz, ráteszem lezárom, ezáltal kikapcsol a rendszer, és akkor nem fog nyomás lenni benne.
Még amire gondoltam, az egy legolcsóbb automata légtelenítő szelep a hordófedélbe téve, és akkor mégis csak automatikus lenne a dolog, túlnyomást kiengedi, de a vizet nem (nyilván, mivel a fűtésrendszerből sem szivárog ki a víz rajta keresztül).
Vélhetően ahogy engedem ki a hordóból a vizet, nem rögtön fog mindig kapcsolni a szabályzó, ezáltal a szivattyú, hanem csak egy idő után, de akkor meg újratölti magát.
Látjátok, ilyen idióta kényelmesség vagyok...
Ha meg locsolni akarok a másik ágon, egyértelmű hogy hadd menjen a szivattyú, az a dolga. De a ki-bekapcsolgatástól megőrülnék.
Ráadásul, sok ilyen szabályzó nincs ellátva tartállyal, elvileg fellép annyiszor a nyomásütés, ami megint csak nem jó neki.
Amit vettem, van rajta egy kis tartály...
Kiengedek egy liter vizet mert kell valamihez, arra minek induljon be feleslegesen a szivattyú? Mire megnyitom majdnem zárhatom is el.
Ezt küszöbölné ki a hordó. De mivel nincs kedvem ott állni mellette amíg megtelik, ezért akartam rákötni közvetlen a rendszerre a hordót, és csapot rátenni. A hordó szépen megtelik (nem hatalmas, hogy ne sokáig pangjon a víz azért benne) magától, kinyitom a csapot kiengedem a kis vizemet, szivattyú happy mert nem indul be ennyiért, ha majd fogy belőle akkor ráér beindulni.
Ennyi az eszmefuttatásom. Baj hogy kímélni akarom a szerkezetet?
Ezért tartom hülyeségnek a start-stop rendszert is kocsiban, odaérek egy épp-hogy piroshoz, megállok, autó leáll, de 1s múlva már indulhat is újra mert sárga. Volt értelme, de legalább kapja állandóan a nagy áramot a rendszer. Márpedig ezt csinálják, legalábbis a Suzuki amit már volt szerencsém kipróbálni...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!