Ingatlan eladásnál mi a menete a szolgáltatások átírásának, nullás számlák kérésének?
Figyelt kérdés
2017. szept. 13. 07:37
1/4 xswerdy válasza:
Birtokba adáskor írtok egy átadás-átvételi jegyzőkönyvet (minták vannak a neten) beleírjátok a mérők állását. Tipikusan az új tulaj viszi be a papírokat a szolgáltatókhoz, és átiratja. A régi tulaj ezután kap végszámlát, amin lehet, hogy van még valami fizetnivaló, vagy éppen túlfizetés van. Hogy a végszámla éppen nullás legyen, annak csekély a valószínűsége.
2/4 anonim válasza:
Én eddig mindig együtt mentem be a másik féllel, akkor is, ha eladtam, akkor is, ha vettem. Így azonnal kiderül, ha valami gond van és ott lehet rendezni, és tudsz róla, nem akkor derül ki, amikor átíratnád és ott közlik veled, hogy nem lehet valamiért. 1-2 óra alatt elintéztük az összeset.
3/4 anonim válasza:
Eladtam és vettem is, mindkét esetben az eladóval, illetve a vevővel is együtt mentünk be az ügyfélszolgálatokra. A legjobb lefotózni a mérőket.
4/4 A Tengerész válasza:
Csupa jókat írnak fentebb, de egy kimaradt, ha társasházi lakás, a közös képviselő igazolja, hogy nincs tartozás a ház felé.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!