Kezdőoldal » Otthon » Ingatlan vásárlás, eladás » Megyünk megnézni egy lakást....

Megyünk megnézni egy lakást. Mire figyeljek? Jótanácsok?

Figyelt kérdés

Kezdő vagyok ilyen téren sajnos, ezért szeretnék segítséget kérni. Első lakásunk megvásárlását tervezzük barátnőmmel. Jövő hét szerdán megyünk megnézni


Nyilván a saját elképzelésünkkek tisztában vagyok, inkább műszaki dolgokra vonatkoznak a kérdéseim.


Amit tudni kell róla: teljes körűen felújítottként hirdetik. Külső és belső nyílászárók cserélve, új burkolatok, villamos hálózatban mindenhol földelés és FI relé, energiatakarékos LED lámpák, A+ energetikai besorolás.


Tehát elég jól hangzik.


Van bármi amire oda kell figyelni? Mire kérdezzünk rá, mit nézzünk meg? Akár műszaki dolog, akár egyéb. Minden jótanácsot szívesen fogadok.


10 emeletes panel 6. emelete egyébként.


Köszönöm!



tegnapelőtt 22:58
1 2
 11/16 A kérdező kommentje:
Belső fali szigetelést miről ismerem fel? Mérőket hol keressem, mit kell figyelni?
tegnap 09:58
 12/16 anonim ***** válasza:
100%

Egy panelben tényleg nem lehetnek akkora aknák, mint egy családi házban, vagy egy romos lakásban.


Strangra kérdezz rá.

Nyílászárók milyenek, valami légcsere kell, hogy ne legyen penész.

Fűtési rendszer? Egycsöves, kétcsöves, hőmennyiség mérő, házközponti, hogy van az elszámolás?

Parketta, laminált, mire tették le, mi van alatta?

Redőny, klíma, árnyékoló van?

Vízórás? Hideg, meleg külön?

Valami okosotthon kütyü is van, vagy a fi-relé a selling point? :)

Közös költség, felújítási alap, nagyobb beruházás, pl lift felújítás van-e tervben. Mekkora a ház közös költség elmaradása?

Egyáltalán, társasház, vagy szövetkezeti?


Szomszédok, gyerek, kutya, “brazilok” a környezetetekben lesznek?


Kérd el a közös képviselő kontaktját, beszélj vele is!


Milyen vevőt képzelnek el, készpénzes, vagy mehet hitelre is, mennyire sürgős nekik.

Tehermentes, van rajta haszonélvezet, hitel, tiszta a tulajdoni lap?

Mikor költöznének ki?