Mit lehet kezdeni azzal,hogy a Vízművek nem fogja fel,hogy az én tulajdonomban van már az ingatlan? Lehet ebből valami bajom,vagy hagyjam a fenébe?
Édesapám ajándékozási szerződéssel átadta nekem az egyik ingatlanját. A dolog pikantériája ,hogy mindkettőnknek ugyanaz a neve egyébként.
Ügyfélkapun mindenféle tetves nyilatkozatot kitöltöttem,beküldtem,és a távhő,mwm meg mindenki képes volt felfogni,h én lettem az új felhasználó,és átírták az adatokat az én nevemre.
A vízművek azonban képtelen erre, először küldtek egy nyilatkozatot,h még azt is töltsem ki,és töltsem fel a honlapjukra, ezt is megcsináltam, de még mindig nem fogták fel, továbbra is édesapám nevére és címére küldik ki a számlákat,ami még több bosszúságot okoz.
Most meg pont jönnek majd mérőórát cserélni, nemtom,h ott majd ez okoz e valami gondot. De engem igazából nem érdekelne az egész, csak küldjék az én nevemre és én mindent befizetek, csak hagyjanak békén és ne csesztessenek majd ezután meg ne édesapámnak küldözgessenek leveleket,ha én mindent szirszart beküldtem nekik.
Sajnos rá kell szánnod 1 napot,mert lehet hogy az ügyintézővel van a baj.
Valami nagyon megtéveszti.Nem gondolod ,hogy valakinek a valakije,benyomták ide,csak a munkájához nem ért .
De már 3 helyen 3 féleképpen megírtam nekik, és azóta se sikerült.
Létezik ,h ennyire nincs a helyzet magaslatán egyik ügyintéző sem?
Felőlem amúgy maradhat úgy,ahogy akarják,csak később aztán ne cseszegessenek emiatt,h a saját maguk bénázásából kifolyólag nem jók az adatok.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!