Milyen könyvből tanulhatnék meg varrni? (totál kezdő vagyok)
Figyelt kérdés
Szeretnék megtanulni varrógéppel varrni. Oké, kézzel tudok öltögetni, zoknit stoppolni, kicsit hímezni is, csak varrógéppel még sosem varrtam, meg a szabásmintákon sem igazodom ki. Tudnátok ajánlani valami könyvet, amiben nagyon szájbarágósan van elmagyarázva, hogy pontosan mit kell csinálni? Természetesen én sem gondolom, hogy rögtön egy kosztümöt varrok, de jó lenne megtanulni az alapokat lépésről lépésre. Aztán utána szeretnék varrni kezdetben egyszerűbb, később majd bonyolultabb ruhákat is (van anyukámnak egy csomó Burdája otthon). Vagy az is jó lenne, ha egy oldalt tudnátok linkelni, ahol le vannak írva a dolgok. Nagyon köszi!2010. jún. 21. 11:36
1/5 anonim válasza:
A Burdának van valami kezdőknek szóló könyve. Én nem használtam, de egyik barátnőm azzal kezdte. Ma már csodákat művel. Bár szerintem tehetség kérdése is: én 4 évig tanultam varrni, azóta sem tudok...:-)
2/5 anonim válasza:
sztem keress egy jó kis varrótanfolyamot..én is elmennék egy ilyenre.
3/5 anonim válasza:
A Prakitika magazinban tök jó minták vannak. Érthetőek, jól el vannak magyarázva a lépések, könnyen megvarrhatóak és hasznos dolgok lesznek belőlük.
Én így kezdtem. Azért kosztümöt még nem varrtam, de gyerekruhát és babzsákfotelt már igen. A kölök imádja. :)
4/5 anonim válasza:
Cser Ferencné Szabás-varrás könyvében minden le van írva az alapoktól. Keress rá a neten, rengeteg találatot kidob. Elég régi könyv, de az öltésektől kezdve a mértékvételen át a ruhavarrásig minden megvan benne.
5/5 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen az ötleteket. Ezt a könyvet meg fogom keresni, remélem valamelyik aukciós oldalon megtalálom :)
2010. jún. 24. 08:53
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu