Kezdőoldal » Otthon » Házimunka » Miért találta ki valaki a...

Miért találta ki valaki a Zewa Aqua Tube wc papírt, amit most óriásplakátokon reklámoznak?

Figyelt kérdés
Mire jó lehúzni a wc papír gurigáját, még akkor is ha feloldódik? Nem jobb kidobni a papírt a papírhulladék közé? Kinek kell ez? Mire jó? És pláne nem hiszen, hogy egy ugyanakkora öblítés elég!

2015. júl. 11. 08:31
1 2
 1/17 anonim ***** válasza:
39%
ez az élet nagy kérdése!
2015. júl. 11. 09:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 anonim ***** válasza:

Mert pont annyit tudnak nyavajogni ezen a népek mint a wc-deszka lehajtásán, aminek semmi értelme.


Emiatt rendkívül jól eladható lenne - de nem mint külön márka, hanem mint általános szabadalom!

Emiatt senki nem fog márkát váltani.

2015. júl. 11. 09:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/17 anonim ***** válasza:
37%
Biztosan van valami gazdasági ok a háttérben. Netán olyan, hogy esetleg mégsem oldódik fel olyan hamar és olyan tökéletesen és akkor a dugulásdelhárítókat kell hívni, a klozetpapír gyártók meg időközben üzletrészt szereztek a duguláselhárítási üzletágban. Egyébiránt ezek a külföldi cégek szeretnek Magyarországon kísérletezgetni a magyar vásárlókon, akik olyan hülyék, hogy ezt sokszor észre sem veszik. Itt van ez a vízben feloldódó mosogatógép tabletta (vízben oldódó "műanyag" csomagolással), ami nemigen váltotta be a hozzá fűzött reményeket, mert nem oldódott fel a mosogatógépben, a mosogatószer meg ottmaradt a félig elmosott edényeken, amiket aztán újra el kellett mosogatni vagy megettük később az étellel. Persze a vásárlóknak okozott kárral nem törődtek. Aztán ott vannak ezek a kapszulába zárt mosószerek, amik csomagolása esetleg nem oldódik fel a mosóvízben. Nem baj, a jó magyarokon ezt is ki lehetett kísérletezni. Most ez a klozetpapír guriga jön, utána meg a többi...
2015. júl. 11. 09:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/17 anonim ***** válasza:
100%

Marketing. Valamivel el kell adni, még ha sok értelme nincs is.

Ez újdonság, és a sok reklám által megvezetett birka meg is veszi majd, mint megoldást az élet legnagyobb problémájára.


Nagyon jól fog mutatni az iPhone dokkolós wc-papír tartón. :b

2015. júl. 11. 09:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/17 A kérdező kommentje:
nem hiszem, hogy megéri a sok plakátot
2015. júl. 11. 09:58
 6/17 anonim ***** válasza:

"ezek a külföldi cégek szeretnek Magyarországon kísérletezgetni a magyar vásárlókon, akik olyan hülyék, hogy ezt sokszor észre sem veszi"


nem bírom az ilyen összeesküvés-elméleteket, amikor valaki nagyon okos akar lenni, de semmi alapja nincs.

ezek a nagy cégek, ahogy írod, pont fordítva működnek, egy csomó olyan termék van, amit más országokban lehet kapni, és ide nem hozzák be. Elég átmenni a szomszédos országokba, de ha egy picit távolabb mész, rengeteg olyan dolgot találsz, aminek a márkáját ismered, de az a konkrét termék nálunk nem kapható.

Fordítva vicces, itt kapható egy csomó minden, ami szerinted külföldön nem? Ennyire jól el lennénk látva mindennel, hogy nálunk van olyan rmék, ami pl. Ausztriában van? Jó is lenne...


Kérdező, ha szerinted (és jogos a felvetés) a reklámkampány többe kerül, mint amennyi bevétel befolyik ebből a termékből, akkor elképzelhető, hogy valamilyen pénzmosás áll a háttérben. Legalizálni kell olyan jövedelmeket, amit máshogy nem tudnak. Hát elszámolnak sok-sok milliót marketing-tevékenységre, és máris legális minden.

2015. júl. 11. 14:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/17 anonim ***** válasza:
Én sem értem, ez a haszontalan termékek legfeleslegesebbje. Aki megveszi, az ő baja.
2015. júl. 11. 16:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/17 anonim ***** válasza:

Én egyet értek veled, szerintem is ostobaság a guriga közepét lehúzni.


Maga a kampány ettől még lehet sikeres. Vannak termékek amik teljesen feleslegesek, de mégis szeretnék, hogy megvedd és minél többet kifizess értük. Ilyenkor nem elég a terméket reklámozni, előtte igényt kell teremteni. Ez van most.


Aki fogékony erre a hülyeségre és nem számít neki mennyibe kerül a wc papír abba most beégetik, hogy ez egy szükséges jó dolog. Egy idő után nem is akarnak majd mást. Egy réteg legalábbis. De ez a gyártónak pont elég lesz.

2015. júl. 11. 18:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/17 anonim ***** válasza:
A marketingeseknek az a dolguk, hogy minél nagyobb hülyeségeket próbáljanak meg az emberekre sózni, pontosan kitanulják, hogyan lehet kiaknázni az ostobaságot és a lustaságot. És mivel az emberiség intelligencia-hányadosa régóta állandó, mindig akad birka, aki meg is veszi ezeket a csinált vackokat. Az illatosított vécépapírnak mi értelme? És az illatosított szemeteszsáknak?! Mindezt óriásplakáton...
2015. júl. 11. 18:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/17 anonim ***** válasza:
Hát igen. Annak aki elhesználja az utolsó kocka WC papírt és nem vesz elő új tekercset, annak tökmindegy, hogy az üres gurigát a WC melletti szemetesbe dobja, vagy a WC-be, mert sehová se fogja dobni! A legjobb az a családtag, aki az utolsó kockát meghagyja, az utolsó korty ásványvizet vagy tejet nem tölti ki, hogy ne neki kelljen kidobni a csomagolást! Ezeknek mindegy.
2015. júl. 11. 22:08
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!