A reklámokban miért próbálják mindig ugyanazt eladni csak más névvel?
Gondolok itt pl. a mosópor és fogkrémekre.Az "innováció"nevében mindenféle hangzatos nevet adnak a legújabb Persilnek és azt hirdetik,hogy eddig ez a legjobb.De hát az előző Persilt is ugyanezekkel a mondatokkal reklámozták,akkor ezek szerint akkor átvertek,mert az előző nem is volt olyan jó?Meg ha már kifejlesztették a legeslegjobb mosóport vagy a legjobb fogkrémet,akkor minek továbbfejleszteni?Már 20 éve is a legfehérebb fogakat adta a Signal használata,akkor minek venném meg az újabbat?
Értem én hogy folyamatosan nyomatni kell a reklámokat,hogy beleégjenek az ember agyába,de ez az ellentmondás azért eléggé idegesítő.
Remélem valamennyire érthető a kérdésem.
A reklámokkal kapcsolatban az a röhej, hogy hivatalosan azért engedélyezik, mert segítik a fogyasztók tájékozódását.
Csak ezt nem hivatalosan mindenki tudja, hogy nem igaz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!