Gáz bekötéssel kapcsolatban lenne alább a tapasztaltakhoz egy kérdésem. Tudna esetleg valaki segíteni?
Közel 4 hónapja igényeltem meg a gázcsonk bekötését a házamba.
Ez előtt 3 héttel elkezdték a kivitelezést, majd mondván, hogy "nem sikerült" abba is hagyták a folytatását (utca felbontva a külső kert szét durva épp csak vissza van temetve)
Felhívtam a gázszolgáltatót ahol azt mondták nem tudják mi lesz lehet nem tudják megoldani.
(a szerződésben szerepel, hogy előtte megvizsgálták a területet és, hogy 120 napon belül kivitelezik.)
Az utca alatt nem tudják áthúzni a vezetéket. (mindkét szomszédos ingatlanban van gáz)
Az lenne a kérdésem, hogy mik a lehetőségeim, ha nem építik ki időben? Vagy nem is fogják..:/
(Az egész ház belső fűtrés rendszerét már kiépítettem cirka 800.000 Ft-ért, illetve nekik kifizettem 190.500-at bekötésre.)
Köszönöm előre is a válaszokat
üdv
Ha nem tudják átfúrni,miért nem vágják át az utat? Ennyit nem tudnak megoldani?
Jönnének hozzánk! Előttünk az olajipar nehézgépeknek építette az utat,120 centis(!) kohósalak alapja van...akkor itt mit csinálnának?
Építési vállalkozóval átfúratnám,és a költségét levonatnám a 190-ből.
Az összes gázos mocskos egy társaság.
A gáz nem olyan, mitn a víz, hogy ágaztatom össze vissza.
Ennek ellenére az összes gázos egy tróger, a legszemetebb szolgáltató. Javaslom, hogy minden apró fecnit amit adtak őrözz meg, minden hívást rögzíts amit intéztél feléjük (elvileg a beszélgetést rögzítik, de tudd bizonyítani mikor hívtad őket), ha személyesen mész az ügyfélszolgálatra, azt is rögzítsd, hogy kivel beszéltél, mikor és hogy volt-e kamera. Valamint mindenről legyen papír. Jó eséllyel így is lehúznak és ha nem akarják megcsinálni buktad az 1 milliódat.
Dehogynem, gázosoknál különösen. Többször leírtam a gázos történetemet, de csak nagyvonalakban.
Panel, terv az volt a hogy a fürdő és konyha helyetcserél. Ehhez ki kellett volna vágni az otromba gázcsonkot ami kb egy mellmagasságig függőleges cső, amiből visszahajlik egy vékonyabb, mint egy kaszapenge. Bementem az ügyfélszolgálatra, pultos szerint szüneteltetés keretében 15.000 Ft körül megoldható, hogy a csövet visszavágják padlószintig és ott dugózzák stb. De megkérdezte a mellette ülő férfit is, és felhívott egy harmadik embert, mindhárman egyetértettek, hogy megoldható, felvezette az igényt egy lapra, elutaltam a pénzt. Később jöttek a szerelők, ledugózták a csövet mire kettőt pislogott a barátnőm majd leléptek, hogy nekik ennyi a feladatuk. Nem lehet mást csinálni. Utána a műszaki osztályt (se ügyfélszolgálat direktben, se oylan telefon amit felvesznek) egyszer sikerült csak elérni, szerintük telefonon tájékoztattak hogy ezt fogják csinálni, ha el akarom vágatni a csövet a 150.000 Ft és mind a 30 lakásba egyszerre kell bejárást biztosítani. Mikor megjegyeztem, hogy 100.000 Ft értékű kőművesmunkát csináltattam meg arra alapozva amit három ember mondott részükről, valamint kifizettem (valójában csak az ajánlat volt ennyi, ezért én csináltam meg) 15.000 Ft-ot egy olyan szolgáltatásért amit nem kértem, elérhetetlenné váltak. Telefont többé nem vették fel, e-mail-ekre nem válaszoltak. A végén megírtam, nekik szó szerint, hogy hazudott, kérem a felettese nevét, valamint bármilyen azonosítószámot amivel ez a reklamáció a minőségbiztosítási rendszerükbe került. Ez kb egy éve volt, azóta se jelentkeznek. Úgyhogy befalaztattam a csövet a g*cibe. A 100.000Ft-os munkát végül én csináltam meg önerőből.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!