Mit tennétek ebben a helyzetben: nem azt kapjátok amit megrendeltetek?
Figyelt kérdés
lakásunk felújítása céljából közel 100.000 forintért rendeltünk egy cégtől. A felszerelés után pedig azzal szembesültünk, hogy nem azt a típust szerelték fel, amit kértünk és még mellette vagy 4 hiányosságot is felfedeztünk (nem pontos méretek, csavarok hiányoznak). Már többször jeleztünk, hogy cseréljék ki és a hiányosságokat pótolják, de senki nem tesz semmit. Az üzletkötő ígérte, hogy a problémákat megoldják, a beépítő viszont nem tud semmit.
Az árat azonban már kifizettük, azóta pedig már eltelt egy hét.
2013. jún. 2. 10:43
1/1 anonim válasza:
ha a szerződésben pontosan rögzítve van minden, akkor fogyasztóvédelemhez fordulhattok. ha nincsen és már kifizettétek, akkor kicsi az esély
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!