Ezek szerint így jártunk?
Tavaly december 28-an adtuk be a kérelmet a visszaigenylesre otthon felujitassal kapcsolatban elektronikusan. Pontosabban a férjem. Bekuldtuk, ki is írta, hogy bekuldve.
A napokban hívtuk őket, hogy egyáltalán elbírálásra kerültünk e már. Ők nem látják a mi igenylesunket. A vége annyi volt, hogy hiába írta nekünk a rendszer, hogy bekuldve, mutatott egy kódot, (amit nem írtunk le, most viszont kérték volna ezt a kodot) valószínűleg annyian küldték akkor, hogy le volt fagyva a rendszerük és nem érkezett be a miénk. Így buktunk 800.000 Ft-ot. Most komolyan ennyivel le van tudva, hogy túlterhelt volt a rendszer és pont a miénk nem ért be?
Egyrészt ha elektronikusan intézed, nyilván felírod az érkeztető számot, amit kiír, mikor lefut a szkript. Aztán vagy az általad megjelölt helyre, vagy az ügyfélkapuba is megérkezik az átvételi nyugta. Ha az egy-két napon belül nem érkezik meg, akkor utánanézünk a dolgoknak. Nem 5 hónap múlva...
[Nyugta nélkül egy turmixgép, vagy egy autó vásárlása esetén SEM tudsz reklamálni.] Kell még fejlődnötök az elektronikus ügyintézés terén.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!