Kezdőoldal » Otthon » Felújítás » Átvertek az új kazánnal csak...

Átvertek az új kazánnal csak a probléma volt a szezonban, a szerelőt nem érdekli, hová fordulhatok?

Figyelt kérdés

Van egy Rinnova Cond kombi gázkazánom, tavaly nyáron tetettem fel mert a régi rendszeresen leállt és a végén már meleg vizünk sem volt. Jöttek, feltették az újat, beüzemelték, benne volt az árban a kivezetés megcsinálása is, majd AZÓTA folyamatos a szopás vele, mert szeptemberig ugye semmi, de október végétől ahogy bekapcsoltuk csak a probléma volt vele, állandóan leáll Err25-ös hibával ami a kézikönyv szerint valami kivezetés problémára utal.


Ja és UGYANEZT csinálta az előző kazánunk is teljesen, így még egy gyanú hogy nem a kazánnal van lehet a gond hanem a kivezetéssel, de nem értek hozzá.


A szakszervizesnek aki kijár szerelni, mondtuk is neki hogy az előző is ezt csinálja és lehet máshol van a gond, már vagy hatszor-hétszer volt és csak vakarja a fejét, vagy teszi a h-lyét, én erre gyanakszom, mert mindig makog valamit vagy volt hogy semmit nem mondott csak hogy nem tudja mi lehet és még majd beszélünk és elment...


Ilyen esetben mit tennétek a helyemben? Nekem az a sanszom hogy nem akarja megcsinálni, gondolom a kivezetés nagy meló lenne, vagy csak lusta, vagy jobb mindig ellógnia melót, nem tudom rá a magyarázatot de zsigerből érzem hogy itt konkrétan sz-rik bele.


Lehet ilyen kor a gyártóval felvenni a kapcsolatot, vagy kihez lehetne fordulni hogy nézze már meg NORMÁLISAN...?


Mert ez vicc mindig kihívjuk, addigra lehet épp megjavul, nem csinál semmit elmegy, a hibakóddal és az arra utaló problémát mintha nem is hallaná hiába mondtuk neki mit ír a kézikönyv, megy ez a huza vona míg le nem jár a garancia rá aztán majd "jó pénzért" lehet cserélteti? Erre menne ki a dolog?



Na szóval értitek, olyan mintha nem akarná megcsinálni...


A gyártóhoz forduljak, vagy kihez érdemes, hogy a garancia se vesszen el? Elvileg még van rá 2 év gari...!


És várok hasonló történeteket is aki szaladt már bele ilyenbe.


Nyilván senkit sem akarok bántani, ő is ember, és munkából él, de itt meg van 2 kisgyerek, már nem egyszer félnapokra, napokra leállt az egész volt hogy fürdésnél nem volt meleg víz, ez így egyszerűen borzasztó, főleg így hogy 800 ezret dobtunk ki a munkálatokért és ezt az első szezont is ugyanúgy végig szenvedtük vele mint a régivel


De a kivezetést azt meg meg se néni...



2022. márc. 2. 19:22
1 2
 11/13 anonim ***** válasza:
100%
Írásban, ne telefonon!!!
2022. márc. 2. 20:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/13 anonim ***** válasza:
100%
Írásban is, és telefonon is. Írásban, hogy legyen nyoma, telefonon pedig azért, mert az gyorsabb.
2022. márc. 2. 21:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/13 anonim ***** válasza:
Nem olvastam a hozzászólásokat. Én egyszer próbálkozom a szervizzel, utána még egyszer megpróbálom, aztán már megyek is a békéltetőhöz, általában maximum 2 hét alatt minden garanciális problémámat megoldottak. Ya, és még elnézést is kér a gyártó...
2022. márc. 3. 11:18
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!