Kezdőoldal » Otthon » Felújítás » Átvertek az új kazánnal csak...

Átvertek az új kazánnal csak a probléma volt a szezonban, a szerelőt nem érdekli, hová fordulhatok?

Figyelt kérdés

Van egy Rinnova Cond kombi gázkazánom, tavaly nyáron tetettem fel mert a régi rendszeresen leállt és a végén már meleg vizünk sem volt. Jöttek, feltették az újat, beüzemelték, benne volt az árban a kivezetés megcsinálása is, majd AZÓTA folyamatos a szopás vele, mert szeptemberig ugye semmi, de október végétől ahogy bekapcsoltuk csak a probléma volt vele, állandóan leáll Err25-ös hibával ami a kézikönyv szerint valami kivezetés problémára utal.


Ja és UGYANEZT csinálta az előző kazánunk is teljesen, így még egy gyanú hogy nem a kazánnal van lehet a gond hanem a kivezetéssel, de nem értek hozzá.


A szakszervizesnek aki kijár szerelni, mondtuk is neki hogy az előző is ezt csinálja és lehet máshol van a gond, már vagy hatszor-hétszer volt és csak vakarja a fejét, vagy teszi a h-lyét, én erre gyanakszom, mert mindig makog valamit vagy volt hogy semmit nem mondott csak hogy nem tudja mi lehet és még majd beszélünk és elment...


Ilyen esetben mit tennétek a helyemben? Nekem az a sanszom hogy nem akarja megcsinálni, gondolom a kivezetés nagy meló lenne, vagy csak lusta, vagy jobb mindig ellógnia melót, nem tudom rá a magyarázatot de zsigerből érzem hogy itt konkrétan sz-rik bele.


Lehet ilyen kor a gyártóval felvenni a kapcsolatot, vagy kihez lehetne fordulni hogy nézze már meg NORMÁLISAN...?


Mert ez vicc mindig kihívjuk, addigra lehet épp megjavul, nem csinál semmit elmegy, a hibakóddal és az arra utaló problémát mintha nem is hallaná hiába mondtuk neki mit ír a kézikönyv, megy ez a huza vona míg le nem jár a garancia rá aztán majd "jó pénzért" lehet cserélteti? Erre menne ki a dolog?



Na szóval értitek, olyan mintha nem akarná megcsinálni...


A gyártóhoz forduljak, vagy kihez érdemes, hogy a garancia se vesszen el? Elvileg még van rá 2 év gari...!


És várok hasonló történeteket is aki szaladt már bele ilyenbe.


Nyilván senkit sem akarok bántani, ő is ember, és munkából él, de itt meg van 2 kisgyerek, már nem egyszer félnapokra, napokra leállt az egész volt hogy fürdésnél nem volt meleg víz, ez így egyszerűen borzasztó, főleg így hogy 800 ezret dobtunk ki a munkálatokért és ezt az első szezont is ugyanúgy végig szenvedtük vele mint a régivel


De a kivezetést azt meg meg se néni...



2022. márc. 2. 19:22
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:

Számlád van a készülékről?

És a munkadíjról?

Garanciapapírok megvannak?

2022. márc. 2. 19:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 A kérdező kommentje:
Igen ezek meg, kaptunk számlát mivel OTP lakástakarékot költöttük rá. Gondolkodtam már hogy írjak a gyártónak esetleg hogy nyoma legyen ennek, hogy itt semmit sem akar valamiért csinálni a velük szerződött szakszervizes, de nem tudom hogy ott kellene-e kezdenem nem voltam még ilyen helyzetben.
2022. márc. 2. 19:28
 3/13 anonim ***** válasza:

Hát és hogyan jelentetted be a hibát? Arról kellett volna kapjál írásos jegyzőkönyvet, a szerelésről is, illetve arról, hogy nem tudják megoldani és a gyártóhoz fordulnak, és ott folytatódik az ügy. Ez így nem szabályos, amik eddig történtek.

Írásban kérjél mindent.

2022. márc. 2. 19:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 anonim ***** válasza:
Gondolom, a honlapjukon is fenn van ennek a menete, nézd csak meg!
2022. márc. 2. 19:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 A kérdező kommentje:
Ezt hogy kell? Kihívom és mondom neki hogy írjon jegyzőkönyvet? Azt nem kaptam mert konkrétan mindig csak ezt játszotta el, kijött, megbontotta a kazán burkolatát, vakargatta a fejét, "birizgálta" aztán "háát nem tudom", majd még beszélünk", aztán elmegy... A legelső két alkalommal még az volt hogy "hát nyomjuk meg indítsuk újra"... De mikor napjában leáll vagy 10-szer... És ha épp nem vagyunk otthon meg ki a f-szom indítja újra már bocsánat... Na szóval ilyenm stílusú a hibakezelése a szakszervizesünknek.
2022. márc. 2. 19:32
 6/13 anonim ***** válasza:
100%
Még mindig várom, hogyan jelentetted be a hibát és mi van ennek menetéről annak a honlapján, akitől a garanciát kaptad.
2022. márc. 2. 19:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 anonim ***** válasza:

A kazánokra 5 év a garancia. Fordulj a beüzemelő szakszervizhez.

Ha nem jutsz előbbre,a Fogyasztó védelemhez kell fordulni.

Teljesen új jogszabályok vannak,amelyek a fogyasztókat védik.

Ha nem javítható cseréljék újra . Javaslom,a boltban is érdeklődj,mert a bolt is eljárhat,és a vásárlónak még magyarázkodni sem kell. Ne hagyd,hogy lerázzanak,erélyesnek kell lenni !!

2022. márc. 2. 19:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 A kérdező kommentje:
A hibát a szakszervizesnek jelentettük 6 vagy 7 alkalommal, kijött, megnézte és a fenti sztorikban már leírtam. Semmit sose kaptunk tőle csak kijött megnézte és szinte mindig rohant is el mert "sietett". Éppen ezért lett már gyanús az ötödik alkalom után hogy itt valami nem okés, főleg hogy megkérdeztünk egy másik szerelőt ő is a kivezetésre tippelt hogy mondjuk neki, mondtuk neki, de semmi, konkrétan nem válaszolt a felvetésre... Egyedül a felszereléskor kaptunk papírokat számlát meg garancia papírt stb.
2022. márc. 2. 19:39
 9/13 anonim ***** válasza:
Annak kell jelenteni, aki a garanciát biztosítja. Ez kétlem, hogy a szakszervizes. Nézd meg a garanciapapírt és a garanciát biztosító cég honlapját a hivatalos eljárásról!
2022. márc. 2. 19:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 A kérdező kommentje:
A 7-es kommentelőnek: igen, igazad van 5 éves a garancia gyorsan előkerestem a papírokat! Akkor lehet első körben jelzem a gyártónak is a problémát van is telefonszám a honlapjukon, mindenképpen jelzek mire jutottunk, hátha más is hasonló gondban van és kíváncsi a dolog kimenetelére.
2022. márc. 2. 19:49
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!