Átvertek az új kazánnal csak a probléma volt a szezonban, a szerelőt nem érdekli, hová fordulhatok?
Van egy Rinnova Cond kombi gázkazánom, tavaly nyáron tetettem fel mert a régi rendszeresen leállt és a végén már meleg vizünk sem volt. Jöttek, feltették az újat, beüzemelték, benne volt az árban a kivezetés megcsinálása is, majd AZÓTA folyamatos a szopás vele, mert szeptemberig ugye semmi, de október végétől ahogy bekapcsoltuk csak a probléma volt vele, állandóan leáll Err25-ös hibával ami a kézikönyv szerint valami kivezetés problémára utal.
Ja és UGYANEZT csinálta az előző kazánunk is teljesen, így még egy gyanú hogy nem a kazánnal van lehet a gond hanem a kivezetéssel, de nem értek hozzá.
A szakszervizesnek aki kijár szerelni, mondtuk is neki hogy az előző is ezt csinálja és lehet máshol van a gond, már vagy hatszor-hétszer volt és csak vakarja a fejét, vagy teszi a h-lyét, én erre gyanakszom, mert mindig makog valamit vagy volt hogy semmit nem mondott csak hogy nem tudja mi lehet és még majd beszélünk és elment...
Ilyen esetben mit tennétek a helyemben? Nekem az a sanszom hogy nem akarja megcsinálni, gondolom a kivezetés nagy meló lenne, vagy csak lusta, vagy jobb mindig ellógnia melót, nem tudom rá a magyarázatot de zsigerből érzem hogy itt konkrétan sz-rik bele.
Lehet ilyen kor a gyártóval felvenni a kapcsolatot, vagy kihez lehetne fordulni hogy nézze már meg NORMÁLISAN...?
Mert ez vicc mindig kihívjuk, addigra lehet épp megjavul, nem csinál semmit elmegy, a hibakóddal és az arra utaló problémát mintha nem is hallaná hiába mondtuk neki mit ír a kézikönyv, megy ez a huza vona míg le nem jár a garancia rá aztán majd "jó pénzért" lehet cserélteti? Erre menne ki a dolog?
Na szóval értitek, olyan mintha nem akarná megcsinálni...
A gyártóhoz forduljak, vagy kihez érdemes, hogy a garancia se vesszen el? Elvileg még van rá 2 év gari...!
És várok hasonló történeteket is aki szaladt már bele ilyenbe.
Nyilván senkit sem akarok bántani, ő is ember, és munkából él, de itt meg van 2 kisgyerek, már nem egyszer félnapokra, napokra leállt az egész volt hogy fürdésnél nem volt meleg víz, ez így egyszerűen borzasztó, főleg így hogy 800 ezret dobtunk ki a munkálatokért és ezt az első szezont is ugyanúgy végig szenvedtük vele mint a régivel
De a kivezetést azt meg meg se néni...
Számlád van a készülékről?
És a munkadíjról?
Garanciapapírok megvannak?
Hát és hogyan jelentetted be a hibát? Arról kellett volna kapjál írásos jegyzőkönyvet, a szerelésről is, illetve arról, hogy nem tudják megoldani és a gyártóhoz fordulnak, és ott folytatódik az ügy. Ez így nem szabályos, amik eddig történtek.
Írásban kérjél mindent.
A kazánokra 5 év a garancia. Fordulj a beüzemelő szakszervizhez.
Ha nem jutsz előbbre,a Fogyasztó védelemhez kell fordulni.
Teljesen új jogszabályok vannak,amelyek a fogyasztókat védik.
Ha nem javítható cseréljék újra . Javaslom,a boltban is érdeklődj,mert a bolt is eljárhat,és a vásárlónak még magyarázkodni sem kell. Ne hagyd,hogy lerázzanak,erélyesnek kell lenni !!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!