Kezdőoldal » Otthon » Építkezés » A Stukatúr födémnek mi az...

Daxxg kérdése:

A Stukatúr födémnek mi az előnye és mi a hátránya?

Figyelt kérdés
Néztünk egy házat megvételre azért kérdezem.
2021. szept. 26. 14:16
1 2
 11/16 anonim ***** válasza:

4,5,8,9 egy személy.

Bocs 10, de mérnök vagyok, és nem a helyesírásom miatt fizetnek.

2021. szept. 27. 14:25
 12/16 anonim ***** válasza:

"4,5,8,9 egy személy.

Bocs 10, de mérnök vagyok, és nem a helyesírásom miatt fizetnek."

Méltányolandó az igyekezeted, de figyelmen kívül hagyod a válaszfalakat. Utólag föléjük nem tudsz tenni se hőszigetelést, se párazárást BELÜLRŐL. Voilà, kész a hőhíd.

A padlószigetelésnél a szerelőbetonra kerül (jellemzően bitumen lemez) a vízzárás és csak aztán jönnek a falak. Tehát a válaszfalak alatt is lesz víz (és pára) zárás! Ezt a födémen csak úgy tudod megvalósítani, ha felülről szigeteled telibe az egészet. A műemlék védett homlokzatú épületeket leszámítva teljesen szakszerűtlen a belső szigetelés!

2021. szept. 27. 16:40
 13/16 anonim ***** válasza:

Ha a padlàst felülről szigeteled akkor is hőhidas lesz körbe az összes külső fal, mivel a homlokzati szigetelést nem tudod feltolna addig amedig kellene a tető szerkezet kialakítàsa miatt.

Régi hàznàl kompromisszumok vannak, mert ha mindent előiràs szerint csinàlsz többe lesz mint ha ujat építenél.

2021. szept. 27. 20:18
 14/16 anonim ***** válasza:

Egész életemben ilyen házban laktam. Előnyéről nem nagyon tudok. Talán annyi, hogy amikor építették egyszerűbb és olcsóbb volt, mint a vasbeton födém.

Hátránya hogy csúnya, hepehupás a plafon. A padlásra sem pakolhatsz akármit. Figyelni kell a terhelésre.

2021. szept. 27. 20:34
 15/16 anonim ***** válasza:
Nekem 7 éve van úgy leszigetelve a mennyezet az egész házban, ahogy 8-as írta. Penész nincs!
2021. szept. 28. 12:17
 16/16 anonim ***** válasza:

10# ha kritizálsz, akkor írd már helyesen xd

"Ha viszont"-tal

2021. okt. 2. 00:10
1 2

Kapcsolódó kérdések: