Mit tegyek, hogy a biztosító végre megkeressen? Talán
szabadságon van mindenki, mert hiába írok, telefonálok,
csak ígéreteket kapok, vagy még azt sem.
A biztosító nem lakástakarék! A felújítást nem fizeti, a kárelhárítást és a helyreállítást (esetleg a felelősséget fizeti). Ha a csőtörés a vezeték avultságából ered (elmulasztottad a jókarbantartást) akkor még annyit sem.
Nem fogadtad el a gyorskárt és felújítottad a fürdőszobát?
Ebben az esetben csak benyújtott számla (anyag + díj / + tételes költségvetés/) esetén fizet, ha fizet.
2018. aug. 21. 21:10
Hasznos számodra ez a válasz?
"Mit tegyek, hogy a biztosító végre megkeressen?"
Ők akarnak tőled valamit vagy fordítva?
2018. aug. 21. 21:12
Hasznos számodra ez a válasz?
A biztositók munkatársai is magán vállalkozásban dolgoznak .
Majd ha egy területen több bejelentés is van ,akkor kimegy .
Még a nagynevű Hungáriánál is így van .
Casco biztositásom volt,és addig nem lehetett az üveg kárt javitani,amig nem jött lefényképezni.Ez a gyors szolgáltatás majd 2 hetet vett igénybe .Nem tudtam kívárni,megcsináltattam .
Utólag fizettek,de azért megírtam a véleményemet.
Jött is a rövid válasz."A mai napon felmondjuk a szerződését "
2018. aug. 21. 21:23
Hasznos számodra ez a válasz?
4/16 a.erika válasza:
Üdv. Kárelhárítást, helyreállírást fizeti, nyilván a felújítást nem! Bármi gondja van, emailt írjon mindig a biztosítónak, mert annak nyoma van. Több viharkánál szokott előfordulni, hogy "késik" a kárszakértő mert nem győzik a munkát, jelen esetbe valószínüleg nem úgy foglalkoznak vele ahogy kellen. Ne felejtsük el azért, hogy volt már kint kárszakértő, csak az összegben nem tudtak megegyezni. Ha ígérte biztosan menni fog. Nagy pénzt és csodá ne várjon, tapasztalatom szerint egész jól szoktak fizetni ügyfeleimnek, de mégegyszer mondom, azt, hogy felújította, a csőtörés miatt nem fogják kifizetni, mert ez nem biztosítási esemény. 😉😉😉😀
2018. aug. 22. 08:00
Hasznos számodra ez a válasz?
Egy csőtörés miatt egy tisztasági festést finanszíroznak.
Azt, hogy te felújítottad közben a komplett fürdőszobát, az a te dolgod. De nyilván a fürdőkád nem oldódott fel a csőtörésben :-)
A biztosító sem idióta, vagy fejőstehén.
2018. aug. 22. 14:26
Hasznos számodra ez a válasz?
6/16 A kérdező kommentje:
1-es válaszadónak. A csőtörésre van biztosításom. Nem az volt a célom, - szívesen lemondtam volna a négy hét káoszért - hogy a kapott pénzből újítsam fel a fürdőt. A csövek nem voltak elavultak, nem tudom, mit értesz elavult alatt. Kb tizenhárom éves műanyag csövek voltak.
7/16 A kérdező kommentje:
2-es válaszadónak. Én többször kerestem biztosítót. Írtam levelet, dokumentáltam a kárt fényképekkel igazoltam. Telefonon többször érdeklődtem, de csak ígéretet kaptam arra, hogy majd ismételten megkeresnek. A leveleimre csak automatikus válaszokat kaptam. Tehát, ha én megkeresem a biztosítót egy káreseménnyel kapcsolatban, akkor választ várok rá. Több, mint egy hónap eltelt. Nem kerestek meg azzal kapcsolatban, hogy mire van szükségük, milyen dokumentációt küldjek postán, vagy e-mailben.
8/16 A kérdező kommentje:
3-as válaszadónak. Tartok is tőle, hogy ne az legyen, bár a felével kiegyeznék, már ami a bekerülési költséget illeti.
9/16 A kérdező kommentje:
4-es válaszadónak. A csőtörés biztosítási esemény a biztosítómnál. Nem várok csodákat azt nem gondoltam, hogy a teljes összeget ki fogják fizetni. Itt most úgy látom, hogy elég sok a biztosítási szakember.
10/16 A kérdező kommentje:
5-ös válaszadónak. Az biztos, hogy nem dobálják a pénzt, nem csapott meg a mohóság szele. Szóval, biztosító pártiak az itt hozzászólók. Minden dokumentálva.
Kapcsolódó kérdések: