Benneteket nem dühít, hogy bevásárláskor a "gazdaságos" hipermarketben rendszeresen túlszámláznak?
Rendszeresen előfordult már, hogy egy terméknek a kasszánál derült ki, hogy nem is annyi az ára, mint amennyit kiírtak, hanem jóval több. Vagy pl az engedményes, "sárga címkés" termékeknél a másik vonalkódot húzzák le. Legutóbb például az akciós piros paprika helyett a jóval drágább sárgát ütötték be.
Vásárlás után mindig első dolgom áttanulmányozni a blokkot és 10 esetből 8-szor mehetek a vevőszolgálathoz reklamálni. Jó, tudom, ezek nem nagy összegek, de szerintem ez is számít és igazából a tény dühít leginkább, hogy megint át lettem verve.
De már kezdek annyira belefáradni a dologba, hogy ha tényleg annyira jelentéktelen az összeg, mondjuk 100Ft alatti, akkor inkább hagyon a fenébe.
Az az érdekes, hogy mindig úgy "tévesztik" el az árakat, hogy én járjak rosszabbul. Ez mért van? Véletlen és tényleg ennyire "birkák" a pénztárosok? Vagy esetleg munkáltatói utasításban ki van nekik adva, hogy minél többet csaljanak? Én ennél az áruháznál, már ezen sem lepődnék meg, amennyi "jót" lehet róla hallani.
Mai sztori: a szórólap szerint 11-étől a kristálycukor kilója 179.- Ft ( a fehér és a kék csomagolású is ).Reggel 8-kor a fiam ment vásárolni.A polcon nem csak a leértékelt ár,hanem még az is ki volt írva,hogy egy vásárló csak 10 kg cukrot vihet.A papír alatt egy mákszemnyi cukor sem volt.A mellette levő polcon barnafelíratú csomagban 245,-Ft-os cukor volt csak.Egy idős néni nem figyelte a felirfatot,és csak a pénztárnál jött rá,hogy mennyit kellene fizetnie.Alig akarták stornózni a vásárlást.A pénztáros azt mondta a fiam kérdésére,hogy a készlet már 7 órakor elfogyott.Ez teljesen hihettelen.Alig hiszem,hogy a fél város hajnalban elautózott vagy kerékpározott a város másik végéből is,hogy cukrot vegyen.
És ilyen átverés már nem az első ebben a multiban.
Én 6 évig dolgoztam hypermarketben, van egy kis tapasztalatom. Sokmindent láttam már, de csak a magam nevében beszélhetek. Szándékosan soha, senkit nem csaptam be. Amikor már több, mint 10 órája ültem a kasszában, vagy amikor a vevők szándékosan összekeverik a címkéket, a vonalkódokat átragasztgatják, a felelőtlen eladók odadobják az árut ahová éppen kedvük van, akkor bizony előfordulnak ezek a dolgok. Nem olvastam végig mindenkit, de minden éremnek két oldala van. Természetesen előfordulnak szemét pénztárosok is, akik a vevőkön vezetik le az otthoni stresszt és elnyomottságot, de megvan ugyanez vevőben is higgyétek el. Nekem is volt már hozzátok hasonló negatív tapasztalatom, de sztem emögött az embert kell nézni, nem egy hivatást. Orvosokban is megvan ugyanígy az a szemét fajta, akitől az embert kirázza a hideg, ugyanígy a pedagógusok között is akad, és még sorolhatnám.
Azt pedig igen jól teszi mindenki, h átvizsgálja a blokkját.
Ilyet már én is tapasztaltam. Valami meg volt hirdetve az akciós újságban és már aznap reggelre állítólag "elfogyott."
Szinte másnaponként mentem megnézni, hogy hoztak-e már, de nem. Aztán pont napra pontosan, mikor vége lett az akciónak érdekes módon dugig lett vele a polc.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!