Benneteket nem dühít, hogy bevásárláskor a "gazdaságos" hipermarketben rendszeresen túlszámláznak?
Rendszeresen előfordult már, hogy egy terméknek a kasszánál derült ki, hogy nem is annyi az ára, mint amennyit kiírtak, hanem jóval több. Vagy pl az engedményes, "sárga címkés" termékeknél a másik vonalkódot húzzák le. Legutóbb például az akciós piros paprika helyett a jóval drágább sárgát ütötték be.
Vásárlás után mindig első dolgom áttanulmányozni a blokkot és 10 esetből 8-szor mehetek a vevőszolgálathoz reklamálni. Jó, tudom, ezek nem nagy összegek, de szerintem ez is számít és igazából a tény dühít leginkább, hogy megint át lettem verve.
De már kezdek annyira belefáradni a dologba, hogy ha tényleg annyira jelentéktelen az összeg, mondjuk 100Ft alatti, akkor inkább hagyon a fenébe.
Az az érdekes, hogy mindig úgy "tévesztik" el az árakat, hogy én járjak rosszabbul. Ez mért van? Véletlen és tényleg ennyire "birkák" a pénztárosok? Vagy esetleg munkáltatói utasításban ki van nekik adva, hogy minél többet csaljanak? Én ennél az áruháznál, már ezen sem lepődnék meg, amennyi "jót" lehet róla hallani.
Nem vásárolok a gazdaságos hipermarketben, egyszerűen nem merem otthagyni a kocsit a parkolójában.
A "madaras"-ban vásárolok, és minden egyes terméket végignézek az árellenőrzőnél.
Eből már én megjöttem.Ezért nem vásárolok ott,vagy ,ha ugy jön ki akkor is csak 1-2 tételt és figyelem a pénztárgépet.Ha átvágnak egyszerűen otthagyom,megmondom,hogy nem viszem el és kész.
Akkor nem kell kivárni,míg látványosan utána néz,telefonálgat,csodálkozik,stb.
Nagyban megy inkorrekt cég.
"Az az érdekes, hogy mindig úgy "tévesztik" el az árakat, hogy én járjak rosszabbul."
Ez nem igaz, én pl nem egyszer vettem már olcsóbban dolgokat, mint ami ki volt írva, legutóbb pl zsemlét 14 Ft helyett 12ért. Ez egyszerű trehányság, nem szándékos. Deha annyira zavar, vannak árleolvasók kihelyezve, azok azt írják ki, mint amit majd a pénztár is.
Sziasztok!
Én folyton figyelem a blokkot, mert jártam már úgy, hogy vettem egy kiló almát és helyette sárgabarackot ütött a pénztáros (ami jóval drágább volt, mint az alma kilója). Amikor észrevette, beütötte az almát is, úgy, hogy nem törölte a barackot. Mentem utána az ügyfélszolgálatra, hogy nézzék meg, én barackot nem vettem, kérem vissza a pénzem.
Azt jó, ha tudjátok, hogy ha a kiírt ár és a pénztárnál fizetett ár különbözik, a törvény szerint a termék annyiba kerül, amennyi ki van írva! Ilyenkor bizonyítékkel felszerelkezve (polcról az árcímkét vidd magaddal, vagy a telefonoddal fényképezd le) menj a vevőszolgálati pulthoz, vissza kell adniuk a különbözetet!
És ha látják, hogy tudod ezt a szabályt, akkor vissza is adják.
Általában vissza is adják, azzal nincs gond. Legalábbis én ahányszor reklamáltam mindig vissza adták a pénzt.
Úgy látom nem csak én szoktam így járni. :)
A madarast én is jobban szeretem. Ott nem nagyon szokott ilyen eset lenni. Lehet hogy jobban figyelnek erre, vagy nem tudom...
Nálunk csak jövő márciusban nyit a madaras, úgyhogy addig marad ez. Ráadásul a madaras a város másik végében lesz, ez meg itt van szinte a szomszédomban, 5 percre gyalog.
Szoktam én is használni az árleolvasót, de az nem megoldás, hogy mindennek fölírom az árát egy cetlire, amiket vettem és mielőtt sorba állnék a pénztárnál a bevásárlókocsinyi árut elkezdem egyenként végignézni, hogy stimmel-e vagy nem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!