Régi tartozás miatt kikapcsolhatják a jelenlegi, rendesen fizetett, tehát elmaradással nem rendelkező villanyórát? Mind a két óra az én nevemen van/volt. Az új óránál új szerződést kötöttünk.
Kissé zavaros a dolog de ennyit tudok mondani:
-Ha az új órát új szerződéssel veszed igénybe az nincs összefügésbe a régivel tehát nem nyúlnak hozzá.Lényeg az hogy a fogyasztói azonosító ne legyen egyforma.
(Itt a zavar mert hogyan-miért lett új órád? Mi lett a régivel?Mert aktív tartozással rendelkező személynek megtagadják az új szerződés megkötését,hátralékos lakcímre szintén megtagadják a felszerelést.)
-Viszont a tartozást mindenképp behajtják kamatokkal és kezelési költségekkel együtt.Ha a szolgáltatóval nem jutsz egyezségre átadják egy behajtó cégnek ha vele sem jutsz egyezségre továbbadják egy végrehajtónak aki elsősorban jövedelemből tiltja le vagy lefoglal-végső esetben jelzálogot jegyez be.Érdemes a szolgáltatóval megegyezni mert a behajtó és a végrehajtó is hozzáteszi a költségeit így néhány hónap alatt a tízezres tartozásból több százezer lehet!
(egy émász dolgozó)
Így már érthetőbb.
Tehát a régi szerződést felmondtátok és leszerelték a régi órát.Majd kis idő elteltével új szerződést kötöttél és felszereltek egy új órát.Ha jól gondolom.
Ez esetben valószínüleg új fogyasztói azonosítód is van.
Tehát a régi ügy miatt ezt a szerződést nem igen támadják majd.
Bár meglehetősen szerencsés vagy mert régi szerződés felmondása után az elkészült végszámla kifizetésekor történik meg a tényleges felmondás-tehát addig új szerződésed sem lehetne nem tudom hogy sikerült ezt összehozni de ha így van nagy szerencsének örvendhetsz.
Bár ha nekem van igazam akkor a régi fogyasztói azonosítóra szerelték fel az új órát és csak szerződés módosítás történt ekkor sajnos viszik az új órát és a tartozás kifizetése után kérhetsz újat.Két hónapot ne várj vele mert 60 nap után átadják a behajtó cégnek-legalább a részletfizetést intézd és fizess be valamennyit így a szolgáltatónál maradsz és nem is kamatozik tovább!A részletfizetés ügyében ők nem szólnak vissza-neked kell intézni akár telefonon is elintézhető 10 perc alatt.Ha nem védett fogyasztó vagy 3 havi részletet szoktak engedélyezni nálunk lehet másutt is így van.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!