100ezer Ft lett az villany elszámolóm, de nem létezik, mit írjak nekik?
kimentek, leolvasták és megfelel a számlán feltüntetett óraállás a mérőórán lévő óraállással? Mert akkor két dolgot tehetsz:
1. elfogadod, esetleg részletfizetést kérsz rá
2. kihúzol mindent és megnézed, hogy így is pörög-e az óra. Ha pörög, akkor rossz a mérő, kérj felülvizsgálatot, ha nem pörög, akkor lehet egy régi elektromos berendezésed, ami egyre több áramot vesz fel, valami, ami közvetlenül elromlás előtt áll akár.
Az éves elszámolásnál az a baj, lehet, csak kicsivel több fogyott, mint amit havonta megállapítottak, de ők a befizetett forintot is nézik, ott meg az áremelkedés miatt hiány keletkezhet.
Menj be ügyfél irodába és kérj részletfizetést.
Lehet, hogy csak félreszámláztak. A legjobb ha szépen elolvasod, hogy mit írnak a számlarészletezőben. Azon rajta van az előző és a mostani mérőállás is, szépen összehasonlítod az előzőhavival.
Ki is tudod számolni, hogy mennyi a fogyasztásod, szépen megnézed a mérőóraállást (akár 1 nap alatt, pontatlan így, de 100-es különbségnél belefér), összeveted az átalánydíjaddal és kiderül, hogy tényleg többet fogyasztasz-e, mint amennyit fizetsz havonta.
Ha igazuk van, akkor pedig kérj részletfizetést, úgyis adnak.
Ezzel az a gond, hogy nem éri meg kötekedni.
Ha gond van a mérőórával, akkor is te vagy a hibás, meg megmágnesezted, vagy valahogy megbuheráltad, és ha nem így volt, ők ezt akkor is be fogják bizonyítani.
Sok család járt így, és páran a hírekbe is bekerültek vele, de ennél többet ők se értek el.
Viszont van részletfizetés!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!