Mit tehetek, ha a kedves szolgáltató megszüntette az
otthoni tv és telefonszolgáltatásunkat?
Figyelt kérdés
Chat-en kommunikáltunk, bejelentettem, hogy meghalt a férjem és szeretném a nevemre íratni a szerződést. Semmi gond, nincs akadálya, felveszi a kérelmet, fogok kapni email-ben egy felhasználói nyilatkozatot, hogy átveszem az elhunyt előfizető szolgáltatásait, amit pontosan kitöltve vissza kell küldenem. Nem jött email, érdeklődtem kb. egy hét múlva ugyancsak chat-en. Megnyugtattak, hogy folyamatban van az ügy, ne aggódjak. Majd egyszer csak sem a tv, sem a telefon nem működött. Közölték, hogy mivel az előfizető elhunyt, megszüntették a szolgáltatást és sajnálatos módon nem történt meg az átírás a nevemre. De köthetek új szerződést, igaz, olyat már nem, amilyen volt és a bekötés 10ezer valamennyi. Panaszt tettem, amire 30 napjuk van válaszolni.
Ha megvannak a beszélgetések a témáról, szedd össze, nyomtasd ki és a szolgáltató vezetőjének küldd el tértivevényesen fellebbezésként.
2022. nov. 22. 19:01
Hasznos számodra ez a válasz?
3/13 anonim válasza:
A szolgáltató ezt nem tekinti módositásnak.
Neki az új ügyfélen van haszna .
2022. nov. 22. 19:47
Hasznos számodra ez a válasz?
4/13 anonim válasza:
Úgy van, ahogy a #3-as írja. A szolgáltató kegyetlen, csak a haszon..
Szóval megrendeled, mint új versenyző, és fizetsz. Így jártál.
A következő év-váltás előtt belengeted, hogy szolgáltatót válasz..talán kapsz egy olcsóbb ajánlatot.
2022. nov. 22. 20:15
Hasznos számodra ez a válasz?
5/13 anonim válasza:
1. Megvárod a panaszkivizsgálás eredményét, és eszerint döntesz a továbbiakról. A szolgáltatók szemetek, lehúzósok, de ilyen direkt módon nem akarnak hasznot szerezni, mert a chat el van nekik mentve, és egy esetleges kivizsgálás esetén büntetést kapnának. Ehhez lehet, nem árt tudni a chatek időpontját.
2. Utánanézel, más cég szolgáltat-e a lakóhelyeden, és mennyiért. (Engem anno a UPC akart szívatni, megemelni a szolgáltatás díját. Akkor néztem utána, hogy a Digi olcsóbban ad jobb szolgáltatást. Utána persze hívogatott egy UPC-s, és végül már fele összegért akarták adni az eredeti szolgáltatást...)
2022. nov. 23. 04:56
Hasznos számodra ez a válasz?
6/13 anonim válasza:
Nézd meg az ÁSZFjüket, hogy mi van benne, erre az esetre.
Írj nekik e-mailt, hogy a chat-elésetek alapján kéred a szerződés nevedre íratását visszamenőleges hatállyal, az akkor érvényes áron és feltételekkel.
Írd bele a mailbe, hogy amennyiben a kérésed nem teljesül 15 napon belül, a felügyeleti szerveikhez fordulsz és egyúttal kéred ezeknek a nevét és címét.
Amúgy a felügyeleti szervek (Hírközlési felügyelet, illetékes önkormányzat jegyzője, fogyasztóvédelem) felsorolásának és elérhetőségeiknek fenn kell lenniük a honlapjukon is.
2022. nov. 23. 06:34
Hasznos számodra ez a válasz?
7/13 anonim válasza:
írj panaszt, 30 nap van válaszolni. Ha a probléma nem oldódik meg, akkor a békéltető testülethez fordulhatsz. Sajnos ha az eredeti szerződési feltételekkel újra kötik veled a szerződést, szerintem a telefonszámod ugrott.
2022. nov. 23. 09:38
Hasznos számodra ez a válasz?
8/13 anonim válasza:
Egyébként a számlát rendesen fizetted a férjed halála után is?
2022. nov. 23. 09:40
Hasznos számodra ez a válasz?
9/13 anonim válasza:
Fogyasztóvédelmi hatóság.
Én ezekben a végtelen levelezésekben nem bízom, személyesen ügyintézek.
2022. nov. 23. 09:55
Hasznos számodra ez a válasz?
10/13 anonim válasza:
Mondjuk én sem értem, hogy miért nem mentél be a halottival és szükség esetén az ingatlan tulajdoni lapjával, helyben átírták volna a nevedre.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!