Családi házra szeretnék biztosítást kötni.A ház egy ideig lakatlan.Melyik biztosítót ajánlanátok es mire kell figyelni?
Én a helyedben egy független biztositási alkusz céghez mennék, én is azt tettem pedig eléggé tájékozódtam a neten előtte, és hiába netes összehasonlító oldalak, a biztosítási ügynök olyan opciókat/tapasztalatokat mondott, ami merőben más megvilágitásba helyezte a dolgokat, illetve tudott olyan dolgokat mondani, hogy mit kérjek-ne kérjek, hogy az 57 m2 tömblakásomból egy 90 m2 családi házba költözve + van melléképület a biztosításom másik biztosítónál nem lett 800 Ft/hóval se drágább, mint ahol voltam.
A lényeg szerintem a havidíjon (vagy milyen rendszerességgel fizeted negyedéves, éves stb) kívűl az, hogy milyen az ügyfélszolgálat, milyen gyorsan rendezik a károd ha van. Szerintem csak nagy biztosítóhoz menj, ott van általában online ügyintézés is, elérhető ügyfélszolgálat, stb.
Én nagyokban nem csalódtam, volt hogy ablaküveg törés volt, pár éve, felhivtam őket, aznap számlával megcsináltak az ablakom, beszkennelve elküldtem e-mailben a számlát, másnap a számlámon volt a pénz!!! Másiknál kétszer volt az utóbbi 1 éven belül viharkár, hamar jelentkeztek, korrektek volak, papirozás, stb után viszonylag hamar utaltak is.
Független alkusz cégek általában tudnak jót ajánlani úgy tapasztaltam, biztositást csak személyesen kötöttem eddig, kivéve utasbiztositás, azt a neten.
Próbáld úgy beírni, hogy a biztosítási alkusz után ird oda a települést vagy a közeledben levő nagyobb város nevét. Nekem városnév nélkül is kidobott pár online céget, ha nagyon nem jutsz dűlőre, hívd az egyik ügyfélszolgálatát, láttam telefonszámot is az első link oldalán amit kidobott. Én _helyi_ biztosítási alkusz cégnél kötöttem és nem bántam meg, sok okosságot mondtak, amit a valós életbeli ügyintézés tapasztalataira alapoztak.
Esetleg ismerősöket kérdezd körbe, helyileg nem ismernek-e biztosítási alkuszt a környéken, ahol személyesen tudsz beszélni valakivel. Ha nagyon nem jutsz semmire, próbáld meg, hogy két-három nagy biztosítóval beszélsz telefonon,(pl. GARANCIA, AEGON, stb) kérsz egy ajánlatot tőlük akár online vagy telefonon call centeren keresztül, aztán ha úgy ítéled meg Neked megfelelő az összeg stb akkor kösd meg. Amiket én szeretek letisztázni: ha káresemény van kinél kell jelezni, hogyan, online stb illetve a fizetés hogy megy, én szeretem ha én utalom el nem csoportossal veszik le a számláról.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!