Fúrógép (régi SKIL) tokmányt hogy tudom leszedni, ha belül nem csavarral rögzítős?
Van morze kúpos tokmány. Megfogod a tokmányt, majd a fúrószár helyébe tett dórnival megütöd a tengelyt, ügyelve arra hogy a fúrógép ne a földre essen.
Jajj...
Ha a pontos tipust tudod...
Skil-nél egy négy jegyű szám...
Akkor pontosan behatárolható...
De ha tényleg nagyon régi akkor valószínű kúpos (nem morze kúpos)
majd megnézem a típusát, remélem látszik, holnap tudok ránézni, illetve van valahol egy sötétzöld B&D fúróm is az is alig használt, annak a kapcsolója rossz, azt érdemes megcsináltatni? Vagy házilag is meg lehet?
Illetve a múltkor a Milwaukee-ra nem válaszoltál, jók még az akksis gépei?(zöld-kék Bosch kérdés)Köszi
valami ilyesmi
a Bleki, persze a kérdés az, hogyha alig használattól tönkre megy a tokmány, vagy a kapcsoló, érdemes-e velük foglalkozni? Csak azért nem dobtam ki, mert fateré volt mindkettő
Ó,ÓÓ...
Hát, nagyon sok féle "bleki" fúrógép készült az évek alatt, volt közöttük kimondottan király is.
A Színek a B&D- nél nagyjából a gyártás helyét idejét és persze a minőségére is utal,(persze nem szentírás)szóval nem sokat.
Alig tudnék színt amelyben nem készült B&D gép.(talán pink)
Szóval pontos tipus után lehet mérlegelni hogy megéri-e foglalkozni kapcsoló vagy tokmány vagy bármi cserével..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!