Pincelejáró tervezése autótípushoz?





Ha kisebb lesz a lejtése nem fog leérni. Hogy mennyivel azt te látod.
De a pinceszint és a lejáró találkozásánál is bele lehet betonozni vagy először próbaképp valamit odatenni és ahogy a kerék odaér magsabban tartja és nem ér le az orra.
Érted hogy mondom?





A kérdés kifejtésének megfogalmazása olyanra sikerült, azt hittem először, hogy az új autót akarod átalakítani :D
Egyébként úgy, ahogyan első mondja. Vagy a felső peremből kell faragni, vagy az alsó völgy körül kell feltölteni lankásabbra.
A felsőt csak nagyjából tudod, aztán ha nem jó, akkor faragsz még belőle. Az alsót viszont egyszerűen ki tudod kísérletezni deszkák, pallók, téglák segítségével.
Kicsit bővebb infót adhatnál azért:
- A feljáró tetején vagy az alján nem megy át az autó?
- Az autó melyik része(i) akad(nak) fel?





Apámnál volt nagyon meredek a lehajtó. A tetejénél nem lehetett leszedni belőle...
Kiszámolni nem érdemes, inkább a helyszini próba célravezetőbb:
Csinált deszkából egy "kocsi" sablont (olyan hosszú deszkára, amilyen hosszú a kocsi alja, a kerekeknél odaszögezett egy-egy deszkát úgy, hogy ha a kis deszkákra leállította, akkor a kocsi hasmagasságában futott a hosszabb deszka). Azzal próbálta végig a lejárót. Megoldás az lett, hogy a fölső törés alatt kellett egy kb fél méter hosszú 20cm magas puklit odarakni (ez deszkákból lett összeeszkábálva, ami ugyan egyszerű és gyors megoldás volt, de télen csúszós...).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!