Melyik autótipushoz, (német vagy francia) drágábbak az alkatrészek ill. szervízköltségek?
Sokan lenézik a Framcia autókat.Nelem egy xxantia 2.0 benzinesem volt.17 éves korában kezdett el rozsdásodni, de nem átrozsdásodni.Nem költöttem rá több pénzt, mint egy németre.A tömeghisztéria tesz különbséget a német, a francia, az olasz autók között. Használtan én csak francia autót vennék, mert ezeknél igen nagy az áresés.
Nézzél meg egy 10 éves Opelt, vagy a körlámpás Mercit, vagy a Passatot. Rohadnak tisztességesen.Egy passatnál, Skodánál szét kell szedeni az autó elejét a vezérműszíj cserénél. Munkadíj!Nem kell hinni a szerelőknek a boltnak.
Egy példa- A Citroen márkakereskedésben azt mundták, hogy a klímakompresszort nem lehet szétszedni, nem lehet javítani, az ára 96 e FT. Egy okos szerelő szétszedte, mert zörgött a csapágya, és egy egyszerű csapágyboltban 650,-Ft-ért megvettem. Ha elviszed egy szerelőhöz munkadíjjal együtt a komplett klimakompr. 120-ból meg is úsznád.
Sok minden azon múlik mennyire hiszed el amit a szaki, meg a márkakereskedő mond.
A kötelező szervízt meg Szlovákiában intézd, ha közelben laksz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!