Kipufogó heggesztéshez hányas elektróda kell?
Meg se próbálnám bevont elektródával.
Nem említetted mondjuk, hogy kocsi vagy motor, de a lényeg, ezek elég vékony lemezből (1-1,5) készülnek valószínűleg, amit egy átlag otthoni trafó azonnal átolvaszt, mivel az elektródának meg kell az áram, és ahhoz, nem pedig a falvastagsághoz kell az ampert belőni.
Ami reális: MIG/MAG (Co) itt is inkább szakaszos varrat, vagy ha rozsdamentes, akkor meg AWI.
Ha tudsz hegeszteni akkor minél vékonyabb pálca és jól beállított amper.De ha felrakni kell vele,azt erősebből is meglehet,de ez inkább tudás kérdése.
Az már más kérdés hogy co-val sokkal könnyebb
Pálcával ezt nagyon nehéz meg hegeszteni még egy profinak is ,nem hogy egy amatőrnek,és inverteres masinával.
Ki fogod lyukasztani még jobban. 1 mm lemezt inkább co- fogyóelektródás géppel csinálják,azzal szépen/könnyen javítható,foltozható amennyiben nincs szétrohadva.
Egyébként kicsi, 2 vagy 1.6 elektróda,30-50 amper hogy a kérdésre válaszoljak,de ismétlem:
Nem erre való az bevont elektródás eljárás !
Simán meg lehet varrni trafóval, vagy inverterrel is.
Csak mondjuk nem árt ha előtte elnyomtál már egy pár mázsa elektródát :D
Nos én már elhefteltem pár száz kilót, szóval nem téma a milis anyag varrása elektródával.
Nyilván nem erre valók ezek a gépek, de kisebb dolgokat simán meg lehet vele csinálni, és azért nem kell védőgázas gép..
Az a lényeg, hogy nem szabad folyamatosan tartani az ívet, hanem szakaszosan "pöttyözve" és akkor nem fog átégni.
Meg nem merőlegesen tartsd rá a pálcát, ne döntve.
Jó a sima 2,5 OK pálca, csak a lényeg a rutin, meg a tudás :DD
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!