Fából autórámpa otthonra?
Ilyenre gondoltam: [link]
Mennyire biztonságos? A rétegelt lécek képesek megtartani a kocsi súlyának kb felét (kb 800 kg) anélkül hogy szétnyomná őket a kocsi?
#6: Általában az olajteknő hátulján van a leeresztő csavar (ott kevésbé veri le a fekvőrendőr).
Szóval még jobb is ha kicsit megdöntöd.
Olajcseréhez tökéletes megoldás, sik betonon/aszfalton atom stabil.
Lehet cifrázni, de egyetlen autótipusnál sem opció, hogy "kicsit döntött" legyen az olajteknő állása.
Vízszintes a talajon álljon a négy kerék és kész.
#12: Remélem a csomagtartóból is kipakolsz előtte, és a küszöböt benézed vízmertékkel.
Ember ha 15 centivel megemeled a kocsi elejét, az kb 3.5 fok lejtés, a kocsibejáród vagy udvarod minimum 2 fokot lejt, hogy lefolyjon rola a víz..
Látszik, hogy itt mindenki a sufnituningot részesíti előnyben és nem okoz problémát senkinek, hogy egy megdöntött autónál az olajsár nagy része benne marad a teknőben.
Az új olajból így lehet azonnal egy "Z" kategóriájú gyenge kenést biztosító szart csinálni egyetlen perc alatt.
Falun nem probléma, hogy a hülyeség párosul a lendülettel, csak az a lényeg, hogy a járgány szombaton elmenjen a diszkóig.
Hajrá!
15.
Bocs, de nekem AUTÓM van ami folyamatosan méri a viszkozitását az olajnak.
A ti rozzant tákolmányaitoknál persze tök mindegy, mert úgy sem mentek tovább a vegyesbóótnál.
#13.
Sem szögmérő sem a vízmérték nincs a garázsomban, ezek nélkül szoktam olajat cserélni. 😀
/én kérek elnézést/
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!