Fa felületkeményítés?
Sziasztok! Egyetemista diák vagyok és azt találtam ki hogy vásárlok az obiban egy fenyőlapot es abból készítek magamnak egy egyszerű íróasztalt
Lap plusz 4 láb és kész
Viszont feltételezem hogy szükséges lenne valami felületkezelés az asztallapnak.
Praktiker és obi van a közelemben
Milyen anyaggal probalkozzak ha előtte le szeretném kenni egy víz alapú lazurral de lakkot nem akarok.
Olaj vagy viasz? Esetleg pár tippet tudnátok adni? Még kezdő vagyok ezért jöhet barmilyen tipp. Természetesen vizsgaidoszak után utánajárok majd jobban. Csak itt megis sokszor jobb közvetlen tippeket kapni.
Előre is köszönöm minden kedves válaszolónak.
Nekem padlóvédőnek árult kemény műanyag van az asztalomra vágva - átlátszó, bármit kibír és tökéletesen sima végtelen egérpad.
Viszont gondold át, hogy nem fog-e hiányozni pár tárolóhely, hacsak négy láb + tetejében gondolkodsz. Lehet jobban megérné nézni valami használt fenyő íróasztalt jófogáson, marketplacen... stb. és felújítani olyanra, amilyenre szeretnéd.
12. És 13 köszi ezek jó tippek mivel főleg tanulni és tervezni akarok ezért valóban jó a végtelen egérpad megoldás
.
9 igen ez is ott van az opciók között
10 nem kedvelem az üveget de köszönöm a választ
14. Mint mondtam a faápolashoz nem értek, nem pedig semmihez.
Egyedi helyre kell az asztal plusz nem szeretem a fiókokat máshol tárolom a dolgaimat.
Másrészt szeretek barkácsolni a feltett alapkérdés pedig technikai kérdés volt nempedig az építéssel kapcsolatos
Nem tudom neked mi a hobbid de biztosan te is szívesen csinalod, én ezért szeretek építeni tervezni barkácsolni mert teljesen más mint amit tanulok.
De ígérem ha kész lesz akkor majd töltök fel képet és ha egy rakas szar lesz akkor megadom az igazad volt badget :)
11 hm pedig mar csináltam ilyen sűlyesztéses dizájnt de megfogadom a tanácsot hisz tényleg elvesz a vastagságából a fának és akkor a lapot fogó keret laposvasból lesz amibe majd egyenlően kifurom szépen a helyeket.
Köszi