Ha nincs átvételi elismervény a birtokunkban, követelheti a tulajdonos ismételten a bérleti díjat - rezsit?
Első bérlemény, tapasztalatlanság, naivitás... de nem írattuk alá a tulajjal minden hónapban, hogy átvette a bérleti díjat, rezsit (ő fizeti a számlákat - óraállás szerint fizetünk).
Lehet ebből bajunk a későbbiekben?
Követelheti az "elmaradt" díjakat, ha úgy szottyan kedve? Jogilag léphet?
Ha ő valójában nem fizeti a számlákat (az ő nevén vannak az órák, de a szerződésben az szerepel, hogy mi fizetjük a csekkeket), megüthetjük mi a bokánk (azon túl, hogy mondjuk nem lesz áramunk)? Lehet, hülye kérdés...
Úgy merült ez fel, hogy 1 hónapon belül 3 levél érkezett az e-on-tól, a harmadik egy "gyanús" vaskos A/4-es boríték volt, olyan, amiben a vállalatoknak szoktak érkezni a számlák. Nem bontottuk fel, a tulaj nem akarta felbontani a jelenlétünkben, én pedig aggódok.
Egyébként "követelhetem", hogy mutassa meg a számlákat, hogy meggyőződhessünk, hogy nincs tartozás?
Amúgy eddig jó (volt) a viszony, szimpatikus volt, mindig ugrott, ha valami kellett (elromlott mosógép..stb.), volt, hogy kedvezményt is adott...
-kicsit nem értem..
-ebben a hónapban elég vastag borítékok érkeznek..az elmű is két-három havi csekket küld előre, hogy felkészülhessen a fogyasztó a befizetéssel...nincs ebben semmi rossz..
aztán a díjbeszedő is küld a vastag borítékját mindenféle papírokkal, és mégy csekk is van benne...
aztán a gázművek is vastagabb borítékot küld, mert mindent korrekten elmagyaráznak.
ha ti fizettek rendesen, akkor nincs vész..ha ti fizetitek be a csekket, de elkéri, akkor fényképezzétek le egy telóval a befizetett csekket...
ha odadjátok a pénzt, hogy ő fizesse be, akkor neki érdeke, mert neki sem lesz villanya (sem)
várj a követeléssel... nincs jobb a jó viszonynál.
mindenesetre: a kétkedés a bizalom alapja!
legyetek résen...persze csak szép csendesen.
"ebben a hónapban elég vastag borítékok érkeznek.."
Vastag, de A/4-es is? Szüleim ugyanebben a városban laknak, a számlákat otthon is évek óta én intéztem és SOHA nem kaptunk A/4-es borítékot egyik szolgáltatótól sem. Ezért a gyanakvás.
Nem értem, most komolyan, mi a fenét kell a sz.t keverned?! Pont te írod, hogy rendes veletek, meg mindig ugrik nektek. Sok tulajdonos magasról lepottyantaná azt, hogy elromlott-e a mosógép. Meg se érdemled, hogy ilyen rendes legyen veletek.
Kedvezményt adott nektek, és még te akarsz KÖVETELŐZNI?! Ő is minden nap ott követelőzik, hogy rendben van-e a lakás? Meg hogy nem zajongtok-e?...Hogy milyen pofátlan emberek vannak!
Miután ma érkezett egy ajánlott, csak a tulajdonos részére kézbesíthető levél is az áramszolgáltatótól, így igen, továbbra is aggódom.
Egyrészt semmi kedvem újra kifizetni ~300 000 Ft valamire, amit már kifizettem.
Illetve a tél közepén sincs kedvem egyik napról a másikra új bérletet keresni, ha netán kikapcsolnák az áramot.
Arról pedig hogy mit érdemlünk meg vagy sem, nem tettem fel kérdést.
De ez egy szolgáltatás, amit igénybe veszünk, s amiért rendesen fizetünk. Miért is kéne ezért összeszégyellnem magam?
("Kedvezményt" nem pofira kaptunk, hanem azért mert nem volt víz egy hétig, mert csőtörés volt az épületben.)
Így lenne ötösöm a lottón! Sajnos nekem volt igazam. Ma volt a tulaj, tényleg hátraléka van, ha nem fizet, kb. hatvanvalahány nap múlva kikapcsolják az áramot. Tőlünk akarja elkérni újfent az összeget. :(
Januárban jár le az egyéves határozott szerződésünk, nem tudom, hogy mi lesz itt...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!