Keresztények, miért öltök hitetleneket ahogy a biblia megköveteli?
Mózes 5. könyve, a törvény summája 17:2-5
Ha valamelyik lakóhelyeden azok közül, amelyeket Istened, az ÚR ad neked, akad köztetek egy férfi vagy nő, aki olyan dolgot követ el, amelyet rossznak lát Istened, az ÚR, s így áthágja szövetségét, ha elmegy, és más isteneket szolgál, leborul a nap, a hold vagy az ég minden serege előtt, amit én nem parancsoltam, és ezt jelentik neked, és meghallod, akkor jól vizsgáld meg az ügyet! És ha valóban igaz, hogy ilyen utálatos dolog történt Izráelben, akkor vezesd ki a kapuba azt a férfit vagy nőt, aki ezt a gonoszságot elkövette, és kövezd halálra azt a férfit vagy nőt!
Mózes 5. könyve, a törvény summája 13:6-9
Ha testvéred, anyádnak a fia, vagy a saját fiad, leányod, kedvelt feleséged vagy testi-lelki jó barátod titokban így csábítgat: Menjünk és tiszteljünk más isteneket, akiket nem ismertél te sem, atyáid sem, azoknak a népeknek az istenei közül, akik körülötted vannak, akár közel, akár távol, a föld egyik végétől a föld másik végéig, ne engedj neki, és ne hallgass rá, ne szánd meg, ne kíméld és ne mentegesd azt, hanem öld meg irgalom nélkül! Te emelj rá először kezet, amikor kivégzik, és csak azután az egész nép!
Hát mégse különb a kereszténység az iszlámtól, büszkék vagytok a keresztény értékrendre mint az erkölcsös európa alapjára közbe semmivel sem másabb mint az iszlám, de képmutató módon felhozzátok. Igen, a keresztény Isten azt is mondja ne ölj, eközben ő emberek ezreit ölte meg és kér titeket is erre ugyanúgy mint az iszlám ahol ugyancsak bűn ölni, kivéve hitetleneket. Mindkettő képmutató vallás és az hozható ki belőle amit akarnak.
Jézus mikor mondta hogy az Ószövetségi törvények nem érvényesek?
Máté 5:17 "Ne gondoljátok, hogy azért jöttem, hogy érvénytelenné tegyem a törvényt vagy a próféták tanítását. Nem azért jöttem, hogy érvénytelenné tegyem, hanem hogy betöltsem azokat.
Jézus maga mondja hogy nem azért jött hogy érvénytelenné tegye a törvényt.
--------------------------------------
Kedves 37%
Például pont itt mondja
Betölt (pléroó)
1) megtölt, teletölt, feltölt; teljessé tesz
Jézus azért jött, hogy a törvényt feltöltse, teljessé tegye befejezze.
A keresztények ebben a feltöltött, befejezett törvényben hisznek ezért nincs értelme azt kérdezgetni tőlük, hogy mért nem a félig kész szerint gondolkodnak. Nem a keretet nézik hanem a beletett szellemet . Jézus hogy egyértelmű legyen mindenkinek, ezután példákon keresztül mutatja be mit és hogy kell ezalatt érteni. Vesz egy ószövetségi alapot /Hallottátok, hogy megmondatott a régieknek/ ( amit nem eltörölni jött) és ráépíti, feltölti az emberiséggel kötött Új szövetség törvényeit amit Isten a saját vérével kíván lepecsételni, aláírni.
A törvényeket nem értelmezhetik a keresztények saját kedvükre mert azt Jézus értelmezte az ő szavai és élete az értelmezés. És mivel a törvény szellemét, lényegét maga Jézus élete adja addig amíg nem jött el Jézus ez a törvény nem tudott működni.
Máté 5:43 Hallottátok, hogy megmondatott: Szeresd felebarátodat és gyűlöld ellenségedet.
Máté 5:44 Én pedig azt mondom nektek: Szeressétek ellenségeiteket, áldjátok azokat, akik titeket átkoznak, jót tegyetek azokkal, akik titeket gyűlölnek, és imádkozzatok azokért, akik háborgatnak és kergetnek titeket.
Máté 5:45 Hogy legyetek a ti mennyei Atyátoknak fiai, aki felhozza az ő napját mind a gonoszokra, mind a jókra, és esőt ad mind az igazaknak, mind a hamisaknak. >>
Máté 5:46 Mert ha azokat szeretitek, akik titeket szeretnek, micsoda jutalmát veszitek? Avagy a vámszedők is nem ugyanazt cselekeszik-e?
Máté 5:47 És ha csak a ti atyátokfiait köszöntitek, mit cselekesztek másoknál többet? Nemde a vámszedők is nem azonképpen cselekesznek-e?
Máté 5:48 Legyetek azért ti tökéletesek, miként a ti mennyei Atyátok tökéletes
Kedves 37%
Kérlek olvasd el még egyszer figyelmesen az általad beidézett Újszövetségi törvényeket, és mivel idézel a Bibliából gondolom valamilyen szinten ismered is.
Az lenne a kérdésem: Mohamed, aki szintén tanulmányozta az írásokat, mit tudott ehhez hozzá tenni? Mert ha semmi lényegeset akkor szerintem kár volt belepiszkálni mert elvenni elég sok mindent elvett.
Jézus nem betűket ad hanem megmutatja a törvény szellemét.
Mert a betű megöl, a szellem pedig megelevenít [2Kor.3:6]
Egyetlen versével felszámolja a szexrabszolgaságot azzal, hogy megmutatja a nők Isten szerint elképzelt helyét [tudnillik, hogy ők társak és nem alárendeltek] , amit sajnos Mohamed nem ért meg ,belepiszkál összezavarja és ezért merülhet fel egyáltalán kérdésként követői részéről ilyen, hogy egy 9 éves kislánnyal el lehet-e hálni az elhálandókat.
Az Újszövetség egyetlen szóval sem szabályozza, hogy hány felesége lehet egy kereszténynek, ha betűjét nézzük lehetne akár 200 is, de mivel itt a házasság értelme kerül bemutatásra mindenki tudja, hogy az egy feleség a törvény. És mivel ez a szám nincs kőbe vésve mert a szellem számít, lehetnek kivételek, például ha egy 3 feleséggel rendelkező muszlim döntene úgy hogy keresztény lesz akkor sok felekezet szerint ha ez mindenkinek (a feleségeknek is ) megfelel akkor el ne zavarja a feleségit.
De ez nem követendő példa ezért csak annyi megszorítás van, hogy ezek a tagok presbiteri tisztséget nem tölthetnek be.
… és rendelj városonként presbitereket, amiképpen én neked meghagytam;
Tit 1:6 Ha van feddhetetlen, egy feleségű férfiú, akinek hívő, nem kicsapongással vádolt avagy engedetlen gyermekei vannak.
Tit 1:7 Mert szükséges, hogy a püspök feddhetetlen legyen, mint Isten sáfára; nem akaratos, nem haragos, nem részeges, nem verekedő, nem rút nyerészkedő;
Tit 1:8 Hanem vendégszerető, jónak kedvelője, mértékletes, igaz, tiszta, maga tűrtető;
Tit 1:9 Aki a tudomány szerint való igaz beszédhez tartja magát, hogy inthessen az egészséges tudománnyal és meggyőzhesse az ellenkezőket.
Apostola egyetlen versével megszünteti a rabszolgaságot amit Mohamed által vizionált prófétáknak nem sikerült évezredek alatt.
Jézus nem parancsolatokat sorol fel, hanem megmutatja és megerősíti azt a törvényt amit Isten minden ember szívének hústábláiba bevésett így nem természet ellenes betartani. Senki sem szívesen öl embert, csak ha bebeszélik neki, hogy az nem ember hanem ellenség kulák fasiszta és csak akkor bánik úgy a társával mint egy álattal ha bebeszélik neki, hogy a rabszolga nem ember hanem cak beszélő tárgy vagy hadizsákmány.
Jézus keresztre feszítésénél nem voltam ott de akik ott voltak és utána látták 3 nap múlva feltámadni az életüket adták azért, hogy elmondhassák a többieknek. Ilyen a történelemben nem volt. Viszont nem tudom kik látták Mohamedet beszélni Gábriellel de az olyanokkal akiknek az írások túlzott tanulmányozása után látomásai voltak amit maguk is elhittek Dunát lehetne rekeszteni.
De valóban ez nem zárja ki, hogy Mohamed prófétának ne lehetne igaza. Esetleg a legelső kérdésem megválaszolása után okosabb leszek.
Jézus és tanítványai egyetlen kardcsapás nélkül hódították meg az egész római birodalmat, pusztán azzal, hogy vitték az evangéliumot (örömhírt) , ami felüdülés volt az akkori civakodó áldozatot követelő Istenek világában,: hogy az az Isten aki az egész világot megalkotta maga a Szeretet és annyira szereti az embereket őket, hogy kész vólt egyszülött Fiát is leküldeni hozzájuk azért, hogy az emberek is vele lehessenek abban furcsa másik világban ahol nincs idő, nincs halál és betegség é s mert nincs bűn ami az embert megöli.
Mindnyájan migránsok leszünk akik ha be szeretnénk jutni oda, le kell küzdeni a bennünk lévő bűnöket (irigység, féltékenység, harag, mohóság, gyűlölet) mert ezek miatt öljük egymást, dobálunk bombát, mérges gázt egymás gyerekeire és a mohóság miatt pusztítjuk a Földet.
Ezért jött Jézus, hogy ebben segítsen mert különben nem fognak beengedni és nem azért, hogy megbüntessenek, hanem azért mert védik azt a világot, hogy amit a Földön egyszer műveltünk az még egyszer ne fordulhasson elő, mert egyszer is sok volt. És oda csak Jézuson keresztül lehet bejutmi mert ha meglátod a törvények szellemét is akkor rájössz hogy Jézus maga a szeretet. Abba a világba csak egy út vezet.
Monda neki Jézus: Én vagyok az út, az igazság és az élet; senki sem mehet az Atyához, hanemha én általam(Ján 14:16)
Kedves BGB,
"A keresztények ebben a feltöltött, befejezett törvényben hisznek ezért nincs értelme azt kérdezgetni tőlük, hogy mért nem a félig kész szerint gondolkodnak. Nem a keretet nézik hanem a beletett szellemet"
A befejezett törvény azt jelenti el lett törölve az összes Ószövetségi törvény? Az a baj hogy most annyi sincs a törvényből mint korábban az Ószövetség idején. Ilyenkor keresztények azt szokták felhozni hogy a szeretet törvénye elegendő. Ez lenne a tökéletes törvény? Az ószövetség idején nem tudták mi a szeretet? Egyébként Jézus maga mondja hogy be kell tartani a törvényt. A "szeresd felebarátodat" pedig csak egy törvény a sok közül:
Máté 19:16 Odament hozzá valaki, és ezt kérdezte: "Mester, mi jót tegyek, hogy elnyerjem az örök életet?"
Máté 19:17 Ő így válaszolt neki: "Miért kérdezel engem a jóról? Csak egy van, aki jó. Ha pedig be akarsz menni az életre, tartsd meg a parancsolatokat."
Máté 19:18 Monda néki: Melyeket? Jézus pedig monda: Ezeket: Ne ölj; ne paráználkodjál; ne lopj; hamis tanubizonyságot ne tégy;
Máté 19:19 Tiszteld atyádat és anyádat; és: Szeresd felebarátodat, mint temagadat.
Elmondom én hogy látom. A keresztények idővel nehéznek találták Isten törvényeit. Elkezdték válogatni és mára csak a szeresd barátodat maradt, amire te azt mondod a törvény feltöltése, teljessé tétele. Ez jól hangzik és nehéz pontosan meghatározni a mértékét és úgy is megy hogy nem kell érte sok mindent tenni.
Abban is tévedsz hogy Jézus befejezte a törvényt. Jézus maga közli hogy még sok mindent mondana, de az emberek nem tudnák elviselni. Egyértelmű hogy Jézussal nem lett teljes a vallás és jön utána még valaki. Szerintünk ő Mohamed próféta.
János 16:12 "Még sok mindent kellene mondanom nektek, de most nem tudjátok elviselni
"Az lenne a kérdésem: Mohamed, aki szintén tanulmányozta az írásokat, mit tudott ehhez hozzá tenni? Mert ha semmi lényegeset akkor szerintem kár volt belepiszkálni mert elvenni elég sok mindent elvett."
Mohamed próféta semmit nem tett hozzá mert a Korán Istentől származik. A próféták feladata Isten szavának közvetítése az emberekhez. Tanított és figyelmeztettet ahogy a többi próféta is tette. Vele teljesedett be a vallás, nem Jézussal, amit ki is jelentett. Feltételezem nem olvastad a Koránt. Érdemes lenne. Olvashatsz benne olyasmit ami a Bibliához képest új lesz neked, de sok minden ismerős például egyes személyek és történeteik, de lényeges különbségekkel. A Koránban sokkal logikusabb és hihetőbb mint a Bibliai változat. Hozhatok néhány példát ha kérded. Az iszlám szerint Istennek egyetlen vallása van. Mindig is ezt tudatta az emberekkel de azok idővel megváltoztatták. Ez történt az Evangéliummal is. Mai szóhasználattal mondhatjuk hogy a Korán a legutolsó frissítés. Mire gondolsz, mi az a sok minden amit szerinted az iszlám elvett a keresztény vallásból? Igazából a keresztény vallásból nincs is már mit elvenni. Egy kiüresített vallás. Annyi maradt hogy szeresd felebarátod de ez is csak egy üres szlogen, mert nincs mögötte tartalom.
"Jézus nem betűket ad hanem megmutatja a törvény szellemét."
Jézus nem ezt mondta. Esetleg Pál vagy valaki más.
Jézus: Ha pedig be akarsz menni az életre, tartsd meg a parancsolatokat.
"Egyetlen versével felszámolja a szexrabszolgaságot azzal, hogy megmutatja a nők Isten szerint elképzelt helyét [tudnillik, hogy ők társak és nem alárendeltek] ,"
Melyik ez a vers? De tegyük fel van ilyen vers. Akkor is ott a kérdés hogy korábban miért volt szabad szexrabszolgák tartása? Ugyanaz az Isten de két eltérő parancs. Akik szexrabszolgák voltak nem hiszem hogy vigasztalná őket hogy Jézus után már nem volt szabad.
Nem alárendeltek a nők? Biztos vagy ebben? Ezek az Újszövetségi versek azt mutatják nagyon is alárendeltek:
1Kor 14:34-35
"A ti asszonyaitok hallgassanak a gyülekezetekben, mert nincsen megengedve nékik, hogy szóljanak; hanem engedelmesek legyenek, a mint a törvény is mondja.
Hogyha pedig tanulni akarnak valamit, kérdezzék meg otthon az ő férjüket; mert éktelen dolog asszonynak szólni a gyülekezetben."
1Tim 2:12
A tanítást pedig nem engedem meg az asszonynak, sem hogy a férfin uralkodjék, hanem legyen csendességben.
"amit sajnos Mohamed nem ért meg ,belepiszkál összezavarja és ezért merülhet fel egyáltalán kérdésként követői részéről ilyen, hogy egy 9 éves kislánnyal el lehet-e hálni az elhálandókat."
Nem tudjuk pontosan Aisha hány éves volt akkor. A Korán nem írja az életkorát. Hadiszok alapján viszont több eltérő életkort kapunk amit egyes események alapján következtetnek ki. Van aki szerint 19 éves volt ezek alapján. Keresztények körében terjedt el hogy biztosan 9 éves volt, nyilván azért mert ez alapján akarják megrágalmazni Mohamed prófétát.
Nincs semmiféle belepiszkálás. Az iszlám olyan jogokat adott a nőknek amit máshol csak a 20. században kaptak meg. Csak néhány példa. Az iszlám szerint a nők is örökölhetnek és kezdeményezhetnek válást. Keresztény vallás szerint a nő nem válhat el és nem örököl semmit.
"Az Újszövetség egyetlen szóval sem szabályozza, hogy hány felesége lehet egy kereszténynek, ha betűjét nézzük lehetne akár 200 is, de mivel itt a házasság értelme kerül bemutatásra mindenki tudja, hogy az egy feleség a törvény."
Jézus előtt más volt az értelme a házasságnak mint Jézus után?
"Apostola egyetlen versével megszünteti a rabszolgaságot amit Mohamed által vizionált prófétáknak nem sikerült évezredek alatt."
Melyik ez a vers? És miért csak Jézus után szűnik meg a rabszolgaság. Az iszlám vallás pedig elítéli a rabszolgaságot és támogatta azok felszabadítását. Már az első muszlimok közül sok felszabadított rabszolga volt.
"Jézus nem parancsolatokat sorol fel, hanem megmutatja és megerősíti azt a törvényt amit Isten minden ember szívének hústábláiba bevésett így nem természet ellenes betartani."
Jézus parancsokat sorolt fel, mutattam a verset. Bizonyára volt még sok parancsa csak azokat emberek kiollózták a Bibliából. Ezt gondolom mert logikusan átgondolva hiányoznak.
"Jézus keresztre feszítésénél nem voltam ott de akik ott voltak és utána látták 3 nap múlva feltámadni az életüket adták azért, hogy elmondhassák a többieknek. Ilyen a történelemben nem volt."
Hogyne lett volna. Sok vallás sok követője adta az életét a hite miatt. Ez nem bizonyíték. Jézus állítólagos megfeszítés és feltámadása a négy evangéliumban négy különböző történetenben köszön vissza. A négy evangélistából kettő biztosan nem látta Jézust. Másik kettő esetében is kérdéses hogy valóban azok írták akiknek tulajdonítják.
"De valóban ez nem zárja ki, hogy Mohamed prófétának ne lehetne igaza. Esetleg a legelső kérdésem megválaszolása után okosabb leszek."
Bizonyára olvastad a Bibliát. Én azt tudom javasolni hogy olvasd el a Koránt is és hasonlítsd össze a kettőt. Szerintem így tudod eldönteni melyik igaz. Pontosabban melyik igaz 100%-osan.
"Jézus és tanítványai egyetlen kardcsapás nélkül hódították meg az egész római birodalmat, pusztán azzal, hogy vitték az evangéliumot (örömhírt) , ami felüdülés volt az akkori civakodó áldozatot követelő Istenek világában,:"
Ebben azért nagy szerepe volt annak hogy az akkori hatalom, a te szavaddal élve belepiszkált. Kiválasztott egy irányzatot amit kicsit átformált annak érdekében hogy a tömbistenhívőknek is vonzó legyen. Igy lett a próféta Jézusból Isten aki az emberek közé születik. Igy lett az egy Istenből három istenség, szentháromság ugye. Aztán jött a sok szent ami szintén a mindenféle istenség megfelelője. És innentől már szó nincs békés terjesztésről hanem erőszakos terjesztés és más vallások sőt más keresztény irányzatok üldözése van.
"hogy az az Isten aki az egész világot megalkotta maga a Szeretet és annyira szereti az embereket őket, hogy kész vólt egyszülött Fiát is leküldeni hozzájuk azért, hogy az emberek is vele lehessenek"
Iszlám vallás szerint Isten mindenható. Ha akar valamit, ehhez nem kell emberi alakban eljönnie a földre. Ez sokkal inkább az ókor pogány vallások jellemzője.
Kedves BGB. Értékelem hogy sok mindenre válaszolsz és elég részletesen is de az alap kérdésre most sem válaszoltál ami az volt hogy azok az erőszakos versek Jézustól származnak-e? Illetve ahogy írtam, hatalmas a szakadék az Ószövetség és Újszövetség között. Egyikben népirtás, szexrabszolga tartás, halárakövezés, részletes törvények stb, másikban meg csak annyi hogy szeresd a felebarátod, de a konkrét törvények, parancsok szinte teljes hiánya. Ami van, azt pedig a keresztények nem tartják be, mondván az rájuk már nem érvényes csak a szeretet törvénye.
Aisha, Mohamed felesége "Van aki szerint 19 éves volt ezek alapján. Keresztények körében terjedt el hogy biztosan 9 éves volt, nyilván azért mert ez alapján akarják megrágalmazni Mohamed prófétát"
Aisha, tíz feleésgének egyike, 9 (KILENC) éves volt az első közösüléskor - nem úgy mint hazugok által kitalált egyre több, már 19!
Persze, most pont ebben miért is ne hazudnál, kérdező? :D
És nem az általad, gonosz képzeletedben kialakult "gonosz gyilkos dög keresztények" szerint, hanem mert így volt, és ma is így van ,össze-.vissza párzanak gyerekekkel arrafelé. Élvhajhász élveteg tunya népség - megfelelő egy ilyen példakép nekik.
„A Próféta (béke legyen vele) akkor írta meg a házassági szerződést, amikor Aisha hat éves volt, s kilenc éves korában teljesedett be a házasság, s még kilenc évet töltött vele ezután (haláláig).” (Bukhari 7.88)
Aisha mondta:”A Próféta (béke legyen vele) hat éves koromban jegyzett el. Medinába mentünk és Bani-al-Harith bin Khazraj házában laktunk. Beteg lettem és kihullott a hajam. Később újra kinőtt és anyám, Um Ruman odajött hozzám, amikor épp néhány barátnőmmel hintáztam. Hívott, hogy menjek vele, de nem tudtam miért. Kézen fogott, s hamarosan ezután a ház ajtaja előtt álltam. Elakadt a lélegzetem, s mikor visszaállt egy kis vízzel megdörzsölte az arcomat és a fejemet. Bekísért a házba. Ott néhány Ansari asszony Allah áldását kívánta nekem, s jó szerencsét. Majd anyámmal együtt felkészítettek a házasságra. Váratlanul Allah Küldötte jött be hozzám, még akkor délelőtt, s anyám kézen fogott ismét, s hozzá vezetett. Ekkor kilenc éves voltam.” (Bukhari 5.234)
# 73
Ez egy forrás, de itt például levezetik neked hogy miért nem igaz. Eszerint Aisha 14-15 éves volt az eljegyzéskor és 19 a házasságkötéskor.
Ez sokkal inkább hihető mert az iszlám vallás szerint a házasság feltétele a testi és szellemi érettség ami egy 9 éves esetében nincs meg. Továbbá Mohamed próféta többi felesége sem volt ilyen fiatal.
Sokat elmond hogy csak ezzel a rágalommal tudsz hozzászólni a beszélgetéshez. Jól mutatja milyen "jó keresztlény" vagy.
"jó keresztlény"
Nyusztifül.. nem rágalom ez, hanem TÉNY, de nem is beszélgetés van itt - te minden választ felülírtál a betegség szintű mániáddal, és a hazugságokkal, amit fabrikáltál magadnak,hogy igazold, te vagy az igazság letéteményese, de mindegy is.
Az is mindegy, hogy te engem "milyen keresztlénynek" tartasz.
Az is mindegy hogy bár gyalázatos "kérdésedre" 100 jó választ kaptál - csak mondogatod a mániádat - amelynek lényege:
utálod az embereket. Zusammen utálod őket, magad is beleértve, keserűen élsz, megkeseredetten - a kereszténység "kritikája" csak egy máz ezen.
Nem tudjuk az igényedet kielégíteni, szánalmas, hogy nyomorult életedben csak ez jelenti neked a boldogság forrását - a muszlimoknak ártasz vele ám, de leginkább magadnak -saját magad teszed tönkre magad.
Elég értelmetlen életcél, remélem sejted, hogy ettől senki nem fogja a világképét megváltoztatni, a hitét sem, tetteit sem szavát sem és semmit sem.
egy tanács - nem fogod elhinni, de a Te érdekedben szól:
kár ezzel az energiád tönkretenni, hogy egyetlen életcélod motivációd: emberek szidása. Hagyd békén, ne provokáld az embereket.
Az emberek gyarlók - te is, én is, mindenki - úgy kell szeretni őket, amint vannak.
Annyira szép a világ - vedd észre! ÉLJ!
*
zívem minden forma otthona,
gazellák legelője, szerzetesek kolostora,
az istenség képeinek temploma, zarándokok
Kábaköve, a Tóra táblái, a Korán könyve.
Vallásom a szeretet, bármerre járnak is
hátaslovai, ott van vallásom és hitem.
Muhjí-d-Dín Ibn Arabí verse
Szívem minden forma otthona,
gazellák legelője, szerzetesek kolostora,
az istenség képeinek temploma, zarándokok
Kábaköve, a Tóra táblái, a Korán könyve.
Vallásom a szeretet, bármerre járnak is
hátaslovai, ott van vallásom és hitem.
Muhjí-d-Dín Ibn Arabí
Mint látod egyáltalán nem tény. Ezt nem én állítom hanem sok vallástudós. Te csak szeretnéd hogy tény legyen, mert a kicsi szíved akkor lesz boldog ha rágalmazhatsz. Hiába hozol szép verseket, látszik milyen sötét a szíved.
Én nem szidok senkit és nem is provokálok. Ha megnézed végig a keresztény vallásról beszélek Bibliai veresek alapján. BGB nevű felhasználó is megerősítette hogy jogos a kérdés. Tény hogy ezek számotokra kínos kérdések, dehát végül is az igazságot keressük nem? Legalább is Jézus azt mondta hogy az igazságot kell keresnünk. Nemhogy 100 választ, de még egyet sem kaptam. BGB volt az egyetlen aki próbált válaszolni de a lényegi részt ő is kikerülte.
Jó lenne ha megértenéd végre, nem akarom bántani a keresztényeket csupán érdekel, hogyan magyarázzák ezeket verseket.
"Jó lenne ha megértenéd végre, nem akarom bántani a keresztényeket csupán érdekel, hogyan magyarázzák ezeket verseket."
- ez az ártatlanságot mímelő nyakatekert borzalmat ne írd már, a válaszolók nem hülyék.
Nem érdekel téged az igazság, a magyarázat, a keresztényég sem, a többi ember sem, a Biblia sem - hisz elhagytad, lecserélted, mint más zokniját gatyáját-, csak kizárólag a saját mániád érdekes - ez a mániák természete.
- sötét a szívem? biztos, hisz, mint látjuk, te mindentudó vagy..
Eszem ágában sincs téged rágalmazni, Mohamedet sem, senkit sem - hiába erőlködsz és szeretnéd ezt. Nem véletlenül lett Mohamed a zavaros élete, a sok ilyen-olyan felesége ellenére az iszlám világvallás - ilyen véletlenek nincsenek. És híres az Iszlám arról, hogy nem bántja a más vallásokat - te valószínű nem vagy igazi muszlim, csak egy műanyag báb- nem bántja, max régen nagyobb adót gyűjtött a gyauroktól - mert hát a fölényt azért érzékeltetni kell - de erre azt hiszem ma már nagy ívben tesznek.
Sajnállak. Vissza fog ütni ez neked, pocsék rossz lehet így élni, hogy a környezeted, a rokonaid gyilkosnak nevezed, anyanyelved helyének lakosait, de szerinted ez megéri, a "keresztények gyilkosok és rosszak"
- majd ha lerúgja valaki fejedet, akkor mondhatod: na ugye-egye megmondtam :))
Happy end
Nem "kínos kérdés" egyébként, hanem fáj a sötétséged - mármint az agyadnak, szíved nem nagyon van, ha leszóltad a szép verset is.
"Jézus azt mondta hogy az igazságot kell keresnünk" -
szerintem, ha gyilkosnak tartod, ne vedd a szádra a nevét. Krisztust legyilkosozod - nem fogod fel, hogy egy másik vallás, más képviselői írták, amit írtak.
Kaptál sok jó választ - nem tehetünk róla, hogy nem akarod felfogni.
Mondják, egy mániát egy másik mániával lehet kigolyózni- inkább mániákusan horgolj.
Többre mész vele, eladhatod.
Ezeket a nagyon gyenge eszméket nem fogod tudni hasznosítani.
kérlek ne felelj nekem, nem érdekel
folytasd másokkal
Vidiripi
"...nem akarom bántani a keresztényeket csupán érdekel, hogyan magyarázzák ezeket verseket."
És hányszor kell neked elmagyarázni? A Biblia nem ad parancsot a keresztényeknek arra hogy hitetleneket öljenek!
"Ha megnézed végig a keresztény vallásról beszélek Bibliai veresek alapján."
Nem te nem a keresztény vallásról beszélsz! Ugyan is amit te idézel az Ószövetségből ami szintén isten szava az nem a keresztényeknek lett mondva. A keresztény vallás Írásai az Újszövetségben találhatóak. És nem Jézus adott parancsot hanem a mennyei Atya! - Jahve, Isten, Mindenható, Abba, stb.
# 78
Azt állítod én szidom, támadom a keresztényeket, ami szerinted szánalmas de minderre sértegetéssel, rágalmazással, támadással reagáltál. Most akkor te is szánalmas vagy? :)
"majd ha lerúgja valaki fejedet, akkor mondhatod: na ugye-egye megmondtam :))"
Szeretnéd mi? Ilyenkor a keresztényi szeret nyilvánul meg benned?
"hisz elhagytad, lecserélted, mint más zokniját gatyáját-,"
Én semmit nem közöltem arról hogy valaha is keresztény lettem volna, de látom te már el is döntötted hogy így volt :) Egyébként meg sok keresztény lesz muszlim. Ez neked problémát jelent?
"szerintem, ha gyilkosnak tartod, ne vedd a szádra a nevét. Krisztust legyilkosozod - nem fogod fel, hogy egy másik vallás, más képviselői írták, amit írtak."
Akkor nem sikerült felfognod. Külön hangsúlyoztam, kizárt hogy Jézus ilyen szörnyűségre adott volna parancsot. Azt írtam a keresztény vallásból következik ez. Meg mi az hogy másik vallás képviselői írták, amit írtak? Keresztlények szerint az Ószövetség Isten szava.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!