Miért nem írnak az egyiptomiak a zsidók kivonulásáról?
„A [keresztény] név Krisztus nevéből származik, akit Poncius Pilátus helytartó kivégeztetett Tiberius uralkodása idején.” Suetonius és az ifjabb Plinius, a kor másik két római írója szintén megemlítette Krisztust. Továbbá Josephus Flavius első századi zsidó történész A zsidók története című könyvében írt a keresztény tanítvány, Jakab halálával kapcsolatban. Josephus a magyarázatában azt mondja, hogy Jakab „testvére Jézusnak, akit Krisztusnak hívtak”.
Az a gond, hogy ezeket már a teológusok is tudják, hogy hamisítványok, később írták át őket, eredeti példány egyikből sincs, csak másolat. De pl Flaviusnál kilóg a lóláb, hiszen megtalálták az eredeti szöveg egyik első másolatát, és abban szó nincs Jézusról, csak a középkorban hamisították bele. Suetoniusnál nincs írva Jézus, akiről beszél nem is hasonlít rá. Tacitus meg főleg nem írt róla, csak a másolatok középkori hamisítványaiban van szó Jézusról. Ami mindent eldönt róla, hogy a kortárs zsidó írók műveiben még csak nem is említik...
Azért azt figyelembe kell venni, hogy nagyon erős történelemhamisítás zajlik jelenleg. Akár elismeri ezt valaki, akár nem, akkor is ez történik. Ennek legfőbb oka, hogy olyan nemzetek, mint a német, francia, angol, orosz egyszerűen nincsen múltjuk, tehát kreálnak maguknak egyet. Na most kreálni csak úgy lehet, hogyha mástól elveszik.
Valaki itt az elején még említette, Lehel vezért és a legyőzött seregét. Már bocs, de ebből látszik mekkora sötét fellegek terjengnek az történelemismeretben. Először is Lehet tárgyalásra járult a császár elé, mely közben a sereget körbekerítették, először megadásra kényszerítették majd lefegyverezték és végül kivégezték a magyar sereget. Ám a történet nem áll meg itt, hisz ez a 120 ezer fős sereg egyik fele volt csak. Lehet amikor belefújt a kürtbe a sereg másik fele tudta, hogy csapda volt. Ezek után a császári sereget tönkreverték.
Csak így röviden tömören a saját szavaimmal mondtam el, szóval teljesen felesleges részletekbe belekötni.
Az olyan történelemhamisításnak, miszerint mi kicsik vagyunk, mindig megvertek minket, nekünk folyton be kell illeszkedni Európába, meg mi mindig féltünk mindenkitől, ijedtünkben kereszténységet fel kellett venni stb. Ezeknek a valódi történelmi bizonyítékok között semmi nyoma. Dehát ez arra jó, hogyha a "nép" (inkább tömeg) elhiszi, akkor más népek maguknak ebből egy dicső múltat kreálhatnak. Mert, akkor lehetnek ők a kemények, akik elverték a Magyarokat, lehetnek ők a kultúra teremtők, akik a nyelvtől kezdve az építészeten át a népművészetig mindent ide behoztak (kereskedőkön keresztül). És a legvégén természetesen jogot formálhatnak Magyarországra, mert hát ők az ősibbek, és mi csak idejöttünk, tehát takarodjunk innen.
Lásd Szlovákia... egy az egyben erre az ideológiára épül történelem kutatásuk és a jogformálásuk a felvidékre. Románia pepitába ugyan ezt csinálja.
---
A kérdezőnek: Azért nincsen a zsidók egyiptomból való kivonulásáról történet, mert ilyen nem történt, abban a formában, ahogy a bibliában van. Akkor amikor ez az esemény történt még nem zsidók voltak, nem így hívták magukat. Egyre több bizonyíték van arra vonatkozólag ugyanakkor, hogy az egyiptológia által nagyon - nagyra tartott Ehnaton fáraó maga (vagy annak utódja) nem más mint a későbbi Mózes.
Ezt abból feltételezik, hogy Ehnaton megpróbálta eltörölni az egyiptomi vallást, minden Isten tiszteletet betiltott és bevezette a kizárólagos egy Isten hitet. Ez az Isten mellett semmi nem maradhatott, sem szentek, sem félistenek, sem angyalok (vagy ahhoz hasonlók), sem alacsonyabb rangú Istenek. Kizárólagosságot követelt meg. (Pont mint a zsidóknál).
Csakhogy ezt a fáraót mivel tiltotta a régi vallást, és minden Istenségnek a szobrát leromboltatta mondván "Az egy Isten nem akarja, hogy szobroknak imádkozzanak". E miatt a nép fellázadt egy idő után, és itt Ehnaton története kb. véget is ér. Csak annyi feljegyzés maradt róla, hogy Ehnaton ez után eltűnt a követőivel együtt. Ezek után pedig mindenhonnan levésték a nevét és Istenének a nevét.
Ez után jönnek a feltételezések miszerint Ehnaton vagy nevet változtatott Mózesre, vagy az utódját nevezte el Mózesnek. A lényeg, hogy érdekes az, amit a biblia ír erről az időszakról.
Mózes körülbelül 40 évig sétáltatja a követőit a sivatagban, míg végül "kapnak" egy új földet. Ennek pedig pont az a lényege, hogy úgy tudsz gyökértelenné tenni egy közösséget, hogyha nem hagyod nekik, hogy érintkezzenek bármilyen más kultúrával (tehát nem maradhatsz egy helyben) és megvárod míg meghal az utolsó ember is, aki még emlékszik a régi Istenekre és kultúrára, illetve megvárod, hogy felnőjön egy generáció, amelyik úgy hiszi, hogy az az ős-történt az igaz, amit ő már gyerekkora óta megkapott. Mózes maga is ezért nem mehetett be kánaánba, ő is még emlékezett a régi Istenekre és kultúrára.
Aztán az olyan őstörténet, ami a teremtés könyve, ... nem egy keleti népnél megtaláltak hasonló teremtéstörténeteket. Aztán a káin - ábel történet sem egyedülálló, a Noé történet meg egyenesen világhírű arról, hogy szinte minden ó kori kultúra beszél egy vízözönről abban a térségben.
Ez után Ábrám története jön már csak, aki Ábrahámmá válik. Nos ennek is vannak igen furcsa pontjai, amelyek kényes kérdéseket vetnek fel, és sokkal inkább arra mutat rá, hogy itt egy kitalált történelemről van szó.
A történelem hamisítás nem új keletű, nem ma kezdődött, és mint ma, ahogy másoktól veszik el a történelmet, úgy régen is ugyan ez történt. Kreáltak egyet a többiből.
---
Anonymus
"nagyra tartott Ehnaton fáraó maga (vagy annak utódja) nem más mint a későbbi Mózes."
Ő maga biztos nem, művészet történet és történelem másról beszél, a fia biztos nem, ő fiatalon halt meg és úgy hívták: Tut Ankh Amon
A 40 éves vándorlásnak meg nyoma kellett volna maradjon, tárgyak, tetemek stb, de sehol semmi.
Kérdező!
"A 40 éves vándorlásnak meg nyoma kellett volna maradjon, tárgyak, tetemek stb, de sehol semmi."
S még is milyen tárgyaknak kellett volna maradni? Vagy milyen tetemeknek?
Egy vándorló nomád népcsoportról beszélünk aki mindent vittek magukkal. Mert ha nem akkor a következő táborhelyen bizony gondba kerülhettek volna. Logikus?
Persze biztosan voltak olyan tárgyak amik elhasználódtak de hogy a legtöbbet magukkal vitték az biztos.
Szóval újra kérdezem. Milyen tárgyak? Acélrudak a sátorhoz vagy mi? Mennyi évről is van szó úgy kb. 3000? Vagy több?
# 38
"De nem találtak semmit, pedig ha valakik, akkor izraeliek mindent megtesznek az ószövetségi események tárgyi bizonyítékainak felkutatásáért."
Vagy csak nem tájékozódtál elég alaposan a témában. Tessék:
"Az egyiptomi kivonulás utáni tárgyakat találtak Dél-Izraelben"
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!