A Jehova Tanúi miért nevezik "KŐ BIBLIÁNAK" a piramisokat?
Állítólag Russel annak nevezte.
Igaz ez vagy csak pletyka?
"A villámlás arra utal hogy hirtelen jelenik meg Jézus és nem hosszab időszakról szól hanem Jézusról."
Csak ha magában értelmezed és ha pontatlan fordításban. Hasonlítsd össze másokkal is:
Károli: Luk. 17,24.
"Mert miként a felvillanó villámlás az ég aljától az ég aljáig fénylik; úgy lesz az embernek Fia is az ő napján."
Kecskeméthy: Lk 17,24.
"Mert mint a villámlás, mely kivillanván ég aljától ég aljáig fénylik, úgy lesz az Embernek Fia is az ő napján."
Káldi Neovulgáta: Lk 17,24.
"Mert mint ahogy a cikázó villám az ég egyik végétől a másikig látszik, olyan lesz az Emberfia is az ő napján."
Csia: Lk 17,24.
"Mert, mint ahogy a felvillanó villámlás egyik aljától a másik aljáig megvilágítja az eget, a maga napján olyan lesz az ember Fia is."
Ravasz: Lk 17,24.
"mert amint a villámlás fénye az ég egyik aljától a másikig cikázik, úgy lesz az Ember Fia is az ő napján."
Czeglédy: Lk 17,24.
"Mert amint a felvillanó villámlás az ég egyik aljától a másikig fénylik, úgy lesz az Ember Fia is az ő napján."
Raffay: Lk 17,24.
"Mert mint ahogy a villámlás az égbolt egyik szélétől a másikig cikázva világít, olyan lesz az Emberfia is a maga napján."
P. Soós: Lk 17,24.
"Mert valamint az égbolton cikázó villám bevilágítja mindazt, ami az ég alatt van, úgy leszen az Emberfia is az õ napján."
Új világ: (Lukács 17:24) "Mert ahogy a villámlás a felvillanásával az ég alatt levő egyik vidéktől az ég alatt levő másik vidékig fénylik, ugyanúgy lesz az Emberfia is."
Néhány fordítás tehát azt írja félrevezető módon, hogy "úgy jön el", vagy "úgy jelenik meg" az Emberfia, holott nem erről van ott szó. A szövegkörnyezet szerint EGYÉRTELMŰ, hogy hosszabb időről van szó, hiszen a 25-ös vers átvezetése után úgy folytatódik, hogy "És amint Nóé napjaiban történt, úgy lesz az Emberfia napjaiban is:" Érdekes, hogy ebben már mindegyik megegyezik, vagyis az "Úr napja" valójában egy meghatározott időszak, melynek a kezdetét ismerjük, a nagy nyomorúságot és a végét természetesen nem. Ha csak a szűkebb szövegkörnyezetet nézzük, akkor is el kell fogadnunk, hogy ez a vers nem jelenthet mást, mint azokban a napokban való széleskörű felismerhetőséget és szembetűnőséget, mert nem egy pillanatnyi "megérkezésről" szól.
"Milyen számmisztikáról beszélsz? A verziók az egy másik téma de hogy jön ide a számmisztika?"
A hitehagyottak "számmisztikája" alatt ezeket a rosszindulattal válogatott számokat értettem, amiből te is merítettél:
"A nagy nyomorúság kezdete. Ennek megitélése is a 9. verziónál tart."
Biztos láttál már olyan listát, amiben kéjelegve akarják ezekkel a változásokkal bizonyítani, hogy a Társulat "hiteltelen". Bár az szerencsétleneknek nem jut eszükbe, hogy pont akkor lennénk hiteltelenek, ha ragaszkodnánk a tévedéseinkhez, meg az ősi vallásos hazugságokhoz!
"" Ebből az következik, hogy azok akik nem figyelnek, vagy nem tartoznak azok közé, akik tényleg figyelnek, gyakran csak gúnyolódnak."
Tedd meg kérlek hogy pontosítasz! Ugy gondolod rólam hogy gúnyolódok?"
Annak nevezed, aminek tetszik, de amikor mások tévedéseit dörgölöd te is az orruk alá, valamit bizonyítani akarsz vele nyilván, igaz? Nem-e azt, amit egyel feljebb írtam?!
De szerintem sokkal többre mennénk, ha a Bibliánál maradnánk, mert annak alapos és őszinte megvizsgálásával mindenki csak nyerne. Az "Úr napja" bizony nagyon fontos téma lenne, szerinted nem az utolsó napokban élünk?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!