Tegeződnek a reklámokban és a médiában ügyfeleikkel a MULTIK más országokban is vagy ez csak kisMagyarországon van divatban? Érdekelne hogy hogyan van ez pl oroszoknál, németeknél, japánoknál stb vagy épp a közel keleten vagy az araboknál. ki tudja?
Persze, az is egy marketingfogás ha közvetlenebbek azokkal akiket meg akarnak szólítani.
Komolyan nem értem miért ragaszkodsz hozzá, hogy a tegeződés csak barátkozásra használható, mikor még az általad felhozott példa is pont ezt cáfolja.
Na mindegy, én nem akarlak tovább győzködni. Minden jót!
21-es: Látom, éppen a lényeget nem fogod fel, a reklámban az a cél, hogy a potenciáls célszemély úgy érezze, hozzá hasonló ember beszél hozzá, nem egy "isten" vagy "nagyfönök", hanem a szomszéd, a munkatárs, egy hétköznapli ember, akivel könnyebben tud azonosulni.
A cél az, hogy NE az üzleti oldal - mármint hogy el akanak adni valamit -, hanem a pozitív hírhordás - a szomszédnak is bevált, meg a munkatársnak is - keüljön elötérbe.
EZÉRT választanak egy közvetlen formát, nem valami merev, hierarchiára alapuló stílust, az ugyanis nem hozna semmi pozitív eredményt.
Persze, aki leragad a "magázás a tisztelet jele", a "tegezés meg a szleng", annak nem sok értelme van ilyenröl beszélni, mert annyira begyepesedett, hogy úgysem képes felfogni.
66/N
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!