Valaki aki jó olaszból segítene? Menne a zöld pacsi
20/L
Most kezdtem el olaszt tanulni, valaki lefordítaná ezt nekem?
A házunk 2 emeletes, és a családommal élek itt. Mindenkinek van külön szobája. Az egész házban 5 szoba van, 2 konyha, 2 fürdőszoba, 2 folyosó, garázs, pince és padlás, illetve 1 nagy és 1 kiskert. Nagyon szeretek itt lakni, mert nagyon tágas. A nappaliban van egy zongora szemben a TV-vel és a kanapéval. A felső konyha a legnagyobb helység a házban, és a szekrényekkel szemben, az ablak mellett van egy hatalmas 150literes akvárium. A szobámban a Tv-vel szemben van az ágyam, a szekrény mellett a számítógépem és az asztalom, ami az ablak előtt van. A többi szoba is hasonló elrendezésű.
La nostra casa ha 2 piani, vivo qui con la mia famiglia.
Tutti hanno una camera propria. Nella casa ci sono 5 camere, 2 cucine, 2 bagni, 2 corridoi,garage,cantina e soffitta, rispettivamente un grande e un piccolo giardino.
Mi piace molto abitare qui.
Nel soggiorno c'é un pianoforte di fronte a TV e sofá.
La piú grande locale ( egyébként nem helység ,hanem helyiség:) )é la cucina superiore e accanto a finestra c'é un aquario di 150 litri di fronte ad armadio.
Nella mia camera é il mio letto di fronte a TV, il mio PC e la mia tavola sono accanto ad armadio il cui é davanti a finestra. Le piú camere sono sistemate similmente.
Le altre camere sono sistemate similmente *
Ez az utolsó mondató .
Abban a reményben, hogy a kérdező még benéz ide:
La nostra casa é a 2 piani, abito qui con la mia famiglia.
Ognuno ha una sua camera a parte. Nella casa intera ci sono 5 camere, 2 cucine, 2 stanze da bagno, 2 corridoi, garage, cantina e sottotetto, nonché un giardino grande e uno piccolo.
Mi piace molto abitare qui.
Nel soggiorno c'é un pianoforte di fronte alla TV e al sofá.
Il locale piú grande é la cucina di sopra, e di fronte agli armadi, accanto alla finestra c'é un acquario enorme di 150 litri di capienza.
Nella mia camera, di fronte alla TV c'é il mio letto, accanto l'armadio sono il mio computer e la mia tavola che si trova davanti alla finestra. Le altre camere sono arredate in maniera simile.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!