Hogy mondjak azt németül hogy Kedves János? Az autó nyitásával is problémák voltak de záráskor is, ugyanaz a hiba: hiába fotóztam, nem került be az appba a fotó. Így viszont fotó nélkül a bérlést be se tudtam zárni. Ez, a zárás ...
Figyelt kérdés
Az autó nyitásával is problémák voltak de záráskor is, ugyanaz a hiba: hiába fotóztam, nem került be az appba a fotó. Így viszont fotó nélkül a bérlést be se tudtam zárni. Ez, a zárás ügyfélszolgálattal megtörtént utána a fotókat manuálisan megcsináltam és elküldtem emailben (nyitás és zárás után is) és az ügyfélszolgálatot részletesen tájékoztattam az esetről. Így viszont sok idő eltelt és hosszú lett a bérlés. Ilyen hiba eddig sosem volt2023. jan. 14. 17:35
1/2 anonim válasza:
Es gab Probleme beim Öffnen des Autos sowie beim Schließen, der gleiche Fehler trat auf: Ich habe Bilder gemacht, aber sie sind nicht in der App gelandet. Infolgedessen konnte ich die Vermietung ohne Foto nicht abschließen. Danach habe ich die Bilder manuell gemacht und per E-Mail gesendet (nach dem Öffnen und Schließen) und den Kundenservice detailliert über den Fall informiert. Dies hat jedoch viel Zeit in Anspruch genommen und die Vermietung wurde länger als erwartet. Ich hatte noch nie ein solches Problem.
2/2 A kérdező kommentje:
Köszi!
2023. jan. 14. 18:01
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!