Hogyan boldoguljunk művészként egy hazug, álművész világban?
Van tehetségem a festéshez, imádom csinálni, valószínű felkapott is lehetne a dolog ha lenne reklámja, de ez az egész social media marketing dologtól hányingerem van hogy félmeztelenül óhatatlanul (persze direkt) összefestékezett nadrágban kéne fotózkodnom vásznak előtt mint ahogy a massza teszi. Egyszerűen mindenhol ezt látom, nagyművész egyének firkálmányokat reklámoznak és még sikerük is van, mert felhúzzák ezt az artist imázst és eszik az emberek. A hányinger kapna el ha így látnám magam viszont bárhol.
Szerintetek mit lehet tenni az ügyben hogy az egészet kikerüljem, de valahogy mutatkozzak is? Kb 10 éve gondolkodom az egészen mindig arra jutottam hogy ebben a világban inkább elbújva maradnék. :(
Igen, van egy bizonyos rájátszott réteg.
De mellettük sok más is van ám, akik hitelesek és azt csinálják, amit szeretnek saját személyiségüket beleadva.
Ez a sajátosság +alkotás és alkotások saját célközönséget talál meg.
Pl youtuben csekkold: VamossArt
Magyar és több milliós megtekintéssel rendelkezik.
De pl RossDraws, WLOP
Stb. Mindenki a maga módján teremt.
Vannak alkotók, akik nem néznek magukba, nem értékelik magukat igazán, nem tudnak kibontakozni, abszolút nem tudják a maguk módján se eladni művészetüket és süllyesztőbe kerülnek.
Mások sikereit nézik, de nem értelmezik, nem látnak/gondolkodnak azon túl, hogy az illető milyen módon formálja maga világához a dolgokat.
Érdemes több spektust megismerni, nyitottnak lenni a marketing felé, ugyanis nem feltétlenül kell arcot, nevet vállalni. Művészi álnév se véletlen volt/van.
Formáld a marketinget magadra, ahhoz érdemes alapokat tudni.
Nem az ördögtől való. Főleg, ha nem akarsz megrekedni, elsüllyedni.
Ne feledd azt se, sok alkotó introvertált, ám ez nem akadály, csak megfelelő személyreszabás kell.
Pl amikor alkotsz, a kamera nem fog bepofázni, zavarni (ha megfelelően van rögzítve jó helyen) és alkotási folyamatokat stb-t videóra veszed, később megvágod és felgyorsítod adott részeit vagy a Dior rövidebb videóit csekkold.
Lényegre törőek, rövidek, a tervezéstől a végkifejlettig betekinthetsz.
Titka: fények beállítása, kamera nézetek, lényeges jelenetek kb 3 mp-es vágásokkal.
Kellően gyors, nem hagyja lankadni a figyelmet és nincs felesleges képkockája.
Ez reklám is, marketing is, videózás is.
Egy alkotó lélek tudja: nem egy lábon kell álldogálni.
Az igaz alkotók pedig alapon több tevékenységet szeretnek és élvezik.
Részemről is kapásból 12-t tudok mondani.
Ui: mindennek van előnye, hátránya, ahogy jó és rossz részei.
Pl be akarom fejezni egyik munkámat, de még 346 db egyedi építő elemet kell megszerkesztenem és meghajtogatnom. Ez csak a prototípus.
A monotonitást pl jómagam nehezen tűröm, de az eredményt akarom kezeimben tartani.
Elmélkedj magadon, tevékenységeden, nézz körbe nyitott elmével és alkosd meg magad világát, célközönségét!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!