Ha saját céged lenne, nem könnyen bocsátanál el hűséges, de rosszul teljesítő alkalmazottakat?
Nekem van cegem. Nalam a kovetkezo a strategia:
Ha valamit rosszul csinal az illeto, akkor az megmondom neki. Nem alazom,csupan elmondom neki hogy ez milyen erzest valt ki belolem. Maximum 1 percig tart ez a dorgalas. Utana megnyugtatom hogy vele vagyok es segitek kikuszobolni a problemat. A lenyeg hogy erezze hogy a sajat erdekeben kell ez a dorgalas.
Ha valaki jol csinal valamit, akkor ugyancsak jar neki az 1 perces dicseret.
Ajanlom Eric Worre tanitasait.
Rohadt sokat lehet tole tanulni.
Nyilvan ha nincs mas megoldas, illetve az illeto se akar valtoztatni akkor jobb megvalni tole. Az is elkepzelheto hogy tul sokat varsz keves penzert. Tudd meg hogy miert dolgozik rosszul es segits neki megoldani a problemat. Amig azt erzik hogy te vagy a "fonok" addig ne is vard hogy oszintek legyenek veled.
Nalam tokeletesen mukodik ez a strategia. Jo a hangulat, elegedettek az alkalmazottak, es sokkal jobban teljesitunk. Vezeto legyel es ne fonok. A ketto nem ugyan az. Hajra ✌
A kérdés annyira általános, hogy nem megválaszolható. Azonban a lényeg az, amit a #2 válaszoló írt. Hihetsz neki, a szövegből kiderül, ő valóban "jó vállalkozó".
Egy cég azért jön létre, hogy profittal termeljen, különben tönkre megy. Ezért a "rosszul teljesítés" nem értelmezhető a "hűségessel" együtt. Aki rosszul teljesít, annak okát kell vizsgálni. Ha nem lehet a helyzeten javítani, akkor meg kell válni tőle. Nem érdemes szereptévesztésben élni: a vállalat nem jótékonysági intézmény.
Sokszor a hűséges, már több éve/évtizede ott lévő munkások az adott terület legfontosabb elemei. Igaz, hogy lassabbak, nem olyan pontosak, stb. de a tapasztalat nagyon sokszor többet ér.
Legalábbis ha jól értelmezem a hűséges szót.
Természetesen ha nagyon rosszul teljesít, akkor valamit tenni kell, végső esetben el kell bocsátani.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!