Előfordult már veletek, hogy csak azért nem (vagy "csakazértsem") vesztek/vettetek meg egy árucikket vagy igénybe egy szolgáltatást, mert?
A reklám hülyének nézi a vevőt.
A hirdetés szövege vagy tartalma debil.
Nyilvánvaló hazugság az egész.
Tisztában vagyok azzal, hogy a legtöbb reklám és egyéb hirdetés a legjobb színben akarja megmutatni azt, amit rád szeretne sózni, de vannak egészen nívótlan, kétéves gyerekek szintjén lévők is.
Melyikkel találkoztál, amely még fel is dühített?
"Szerintem csak akkor legyen büntetendő cselekmény a marketing, ha nem hozza a termék, amit a reklámban ígértek."
Praktikus (és rövidlátó) szempontból igazad van! :)
Nekem viszont az egész fogyasztói társadalommal problémám van, aminek pedig a legfontosabb pillérévé a marketing vált. De ebbe ne menjünk bele, mert eléggé off a kérdés szempontjából!
Egyáltalán nem zavar, ha szélesebb körben és más szempontok szerint is válaszoltok.
Nem veszem offnak, hiszen érdekes dolgokat írtok.
Ami az amerikai "őszinteséget" illeti: Franciaországban az év elejétől kötelesek kiírni, ha pl. színésznők vagy manökenek szerepelnek a hirdetésekben.
Meg is teszik, de ember legyen a talpán, aki az alsó rész apróbetűs, bár a törvényt betartó feliratot el tudja olvasni.
Arra viszont kíváncsi lennék, milyen árukban vagy nagy csinnadrattával hirdetett szolgáltatásokban csalódtatok.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!