Megveszünk jódolgunkban?
Nem tudom, Magyarországon is adják-e ezt a hirdetést, de az az érzésem, az ember már azt sem tudja, mit csináljon jódolgában.
Már ezt is szagtalanítani kell?
https://www.youtube.com/watch?v=qxaNMe8oDE8
Mi a véleményetek erről?
A kérdés nem az sosem, hogy csinálunk-e valamit, vagy sem. hanem az, van-e funkciója, normális, vagy eltúlzott.
Ami mértéktelenül eltúlzott, az abnormális.
Ugyanakkor a fogyasztói társadalom attól fogyasztói, hogy nem a fogyasztó diktál, azaz nem az ő funkcionális igényei határozzák meg, mit vesz, hanem a gyártó érdekei. És ennek érdekében kihasznál minden tudományos ismeretet az ember befolyásolásáról.
Vannak kellemetlen szagok, vannak helyzetek, ahol célszerű a szagokat semlegesíteni. A bemutatott reklám mintapéldája a túlzásnak, a fogyasztói magatartás eltúlzásának. Itt arról van szó, hogy adott egy gyártáskapacitás értelmes célokra. De ha a kapacitás nagyobb (például mert a terméket nem veszik annyira bármi oknál fogva), akkor gyártunk valami olcsó semmiséget, felfújjuk ezerrel, és eladjuk mint nélkülözhetetlent a valamit is magára adó ember számára. Hogy manipulálják, azt egy jó nagy réteg már ki si kéri magának. Viszont meghalna, ha nem tennék vele, mert fogalma se volna, adott helyzetben mit tegyen. Ez a birkává nevelés mintapéldája. És milyen sok változata van, milyen sok célra lehet használni. Mesélhetnénk..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!