Online vásárlás. Ilyenkor mi a teendő?
Olyan problémám lenne, hogy egy webshopból tegnap rendeltem 3 terméket. Legyenek A, B és C, hogy könnyen tudjak velük magyarázni. Az automatikus üzenetben jelezték, hogy fogadták a megrendelést, ha valami probléma lenne, akkor azt jelzik felém, hogy tudjunk egyeztetni. Viszont ma megérkezett a rendelés visszaigazolása, miszerint B és C terméket már nem árusítják, ezért az A terméket önmagában átadták a futárszolgálatnak (ezzel egy időben a futárszolgálat is küldött e-mailt, hogy csomagot vettek fel nekem címezve)
Mivel nekem a másik 2 termékre is szükségem lett volna, felhívtam őket telefonon, hogy milyen megoldást javasolnak. Megegyeztünk hogy B és C termék helyett kapok "helyettesítő" terméket, amiket én választottam ki, és, hogy még ma átadják a futárszolgálatnak azt is.
Ez így is történt, viszont a B és C termék mellé szintén beletettek egy A-t is a csomagba, és úgy kaptam a futárszolgálattól értesítőt, hogy 2 csomag jön tőlük nekem. Viszont ezek alapján ki kellene fizetnem az A termékből még egyet, amire nekem nincs szükségem.
Mit tudok tenni ilyen esetben? Amiben csak A jön önmagában nem veszem át és visszaküldöm? Az lehet megoldás? vagy mivel nem vettem át, rám terhelhetik a kiszállítás költségét?
Előre is köszönöm a válaszokat!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!